Από το ΥΝΑΝΠ κατακυρώθηκαν τα αποτελέσματα του ανοικτού, δημόσιου, διεθνούς, αρχικού, μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών που αφορούν στην κατηγορία 1 και 2.
Δείτε τις δρομολογιακές γραμμές για τα Δωδεκάνησα:
Δρομολογιακή γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ– ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα: ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος είκοσι οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ογδόντα τριών ευρώ (€28.383,00) ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία «BLUE STAR FERRIES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ν.Α.Ε.», πλοιοκτήτρια του Ε/ΓΟ/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ» Ν.Π. 12119, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2024.
Δρομολογιακή γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ –ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με μισθούμενο τμήμα: ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος τριάντα πέντε χιλιάδων τριακοσίων ενός ευρώ (€35.301,00) ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.,στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία «BLUE STAR FERRIES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ν.Α.Ε.», πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ» Ν.Π. 12119, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2024
Δρομολογιακή γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή με μισθούμενο τμήμα: ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος πενήντα έξι χιλιάδων διακοσίων ενενήντα τριών ευρώ (€56.293,00) ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., στη νόμιμα εκπροσωπούμενη εταιρεία «BLUE STAR FERRIES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ν.Α.Ε.», πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ» Ν.Π. 12119, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31/10/2024.
Δρομολογιακή γραμμή «ΚΩΣ –ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή», με την εκτέλεση (02) δρομολογίων την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο έως 29-09-2024, έναντι μισθώματος εννέα χιλιάδων τριακοσίων εβδομήντα πέντε ευρώ (9.375,00€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., το οποίο υπόκειται σε κάθε νόμιμη κράτηση, στην ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ», με το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ» Ν.Ρ. 46, και πλοίο αντικατάστασης το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Ρ. 38, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 29-09-2024.
Δρομολογιακή γραμμή «ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΚΩΣ και επιστροφή», με την εκτέλεση τεσσάρων (04) δρομολογίων την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο έως 27-10-2024, με υποχρέωση προσέγγισης σε Αγαθονήσι και Αρκιούς σε δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα και σε Φούρνους και Άγιο Κήρυκο σε δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα, έναντι μισθώματος είκοσι τριών χιλιάδων οκτακοσίων εξήντα οκτώ ευρώ και σαράντα πέντε λεπτών (23.868,45€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., στην ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ», με το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ» Ν.Ρ. 46, και πλοίο αντικατάστασης το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Ρ. 38, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 27-10-2024.
Δρομολογιακή γραμμή «ΡΟΔΟΣ – ΧΑΛΚΗ –ΤΗΛΟΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ και επιστροφή», με την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, έναντι μισθώματος δεκατεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων ενός ευρώ και πενήντα οκτώ λεπτών (14.801,58€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., στην ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ», με το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Ρ. 38, και πλοίο αντικατάστασης το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ» Ν.Ρ. 46, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31-10-2024
Δρομολογιακή γραμμή «ΡΟΔΟΣ – ΚΩΣ –ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ ή ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ και επιστροφή», με την εκτέλεση τριών (03) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου όπου σε δύο (02) εκ των τριών (03) δρομολογίων ανά εβδομάδα, το πλοίο θα προσεγγίζει το Αγαθονήσι αντί της Πάτμου, έναντι μισθώματος είκοσι μίας χιλιάδων πεντακοσίων πενήντα έξι ευρώ και εξήντα τεσσάρων λεπτών (21.556,64€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., , στην ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ», με το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Ρ. 38, και πλοίο αντικατάστασης το Ε/ΓΟ/Γ-Τ/Χ «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΪΝΤ» Ν.Ρ. 46, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31-10-2024.
Δρομολογιακή γραμμή: α) «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ –ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ και επιστροφή», β) «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή» και γ) «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή», ως ακολούθως: α) «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ –ΜΥΡΤΙΕΣ ή ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ και επιστροφή», με την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου όπου στο ένα (01) δρομολόγιο το πλοίο θα προσεγγίζει την ΠΟΘΙΑ ΚΑΛΥΜΝΟΥ και στο άλλο δρομολόγιο τις ΜΥΡΤΙΕΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ, έναντι μισθώματος χιλίων πεντακοσίων ογδόντα πέντε ευρώ (1.585,00€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., β) «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή», με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα για το χρονικό διάστημα έως 22-09-2024, έναντι μισθώματος χιλίων πεντακοσίων ογδόντα πέντε ευρώ (1.585,00€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., το οποίο υπόκειται σε κάθε νόμιμη κράτηση, γ) «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή», με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα για το χρονικό διάστημα έως 22-09-2024, έναντι μισθώματος επτακοσίων σαράντα πέντε ευρώ (745,00€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., το οποίο υπόκειται σε κάθε νόμιμη κράτηση, στην εταιρεία «ΛΕΡΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ι.Κ.Ε.», πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Τ/Ρ-Δ/Ρ «ΛΕΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Λ. 59, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31-10-2024
Δρομολογιακή γραμμή «ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ – ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή» ή εναλλακτικά «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή», με την εκτέλεση (02) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου και με υποχρέωση προσέγγισης στο Φαρμακονήσι δύο (02) φορές το μήνα, έναντι μισθώματος τεσσάρων χιλιάδων εξακοσίων τριάντα ευρώ (4.630,00€), ανά πλήρες δρομολόγιο, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., στην εταιρεία «ΛΕΡΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ι.Κ.Ε.», πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Τ/Ρ-Δ/Ρ «ΛΕΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» Ν.Λ. 59, για το χρονικό διάστημα μέχρι και 31-10-2024.
Να σημειώσουμε ότι εκκρεμούν τα αποτελέσματα της δρομολογιακής γραμμής (Κατηγορία 3) ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ –ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή, με τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου και ένα (01) επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο από 03-06-2024 έως 01-09-2024
[σύνολο δεκατρείς (13) εβδομάδες], με υποχρέωση προσέγγισης στο Φαρμακονήσι δύο (02) φορές το μήνα.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες την εν λόγω δρομολογιακή γραμμή διεκδικούν η ΑΝΕΚ με το πλοίο “Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ” και θυγατρική εταιρεία της ΣΑΟΣ συμφερόντων Φ.Μανούση με το πλοίο ΣΑΟΝΗΣΟΣ ή ΣΤΑΥΡΟΣ. Αναμένεται τις αμέσως επόμενες ημέρες, η έγκριση και η δημοσιοποίηση του Πρακτικού της Επιτροπής διεξαγωγής του διαγωνισμού με τις εταιρείες που προκρίνονται για το επόμενο στάδιο και στη συνέχεια θα ακολουθήσει το άνοιγμα και η αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών.
Πηγή: kalymnosnews.gr