H Swiss ακολουθεί μια νέα στρατηγική με την ονομασία «Next-Generation Airline of Switzerland». Έτσι, με την έναρξη του νέου καλοκαιρινού προγράμματος, εμπλουτίζεται το πτητικό πρόγραμμα τόσο της Ζυρίχης όσο και της Γενεύης. Επίσης, αλλάζει η καμπίνα σε όλα τα Airbus που εκτελούν πτήσεις στην Ευρώπη, ενώ παράλληλα ανανεώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρονται κατά τη διάρκεια των πτήσεων, στην οικονομική θέση. Πιο συγκεκριμένα, η αεροπορική προσθέτει 22 νέους προορισμούς στο Ευρωπαϊκό δίκτυο της Ζυρίχης. Αναλυτικότερα οι πτήσεις για Νάπολι, Μπάρι, Μπιλμπάο, Πόρτο, Τουλούζ, Λειψία, Δρέσδη, Γκρατς, Γκέτεμποργκ, Ελσίνκι, Ρίγα, Κρακοβία, Λιουμπλιάνα, Σαράγεβο, Σόφια και Ζάγκρεμπ θα πραγματοποιούνται κατά την διάρκεια όλου του έτους, ενώ προορισμοί, όπως η Θεσσαλονίκη, η Σμύρνη, το Παλέρμο, το Μπρίντιζι, η Μάλτα και το Σαντιάγκο ντε Κομποστέλλα, θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Παράλληλα, αυξάνει το εύρος των υπηρεσιών της από το αεροδρόμιο της Γενεύης, συνδέοντας με εβδομαδιαίες πτήσεις την Κέρκυρα και το Ηράκλειο. Επίσης, σε συνεργασία με την θυγατρική της Edelweiss Air, θα συνδέει και το ερχόμενο καλοκαίρι την Ελβετία με διάφορους ελκυστικούς προορισμούς στην Ελλάδα όπως το Ηράκλειο, την Κω, τη Ρόδο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Κέρκυρα αλλά και την Λάρνακα. Το Νοέμβριο θα ξεκινήσει η ανακαίνιση των αεροσκάφων τύπου Airbus με μια σειρά από βελτιώσεις για τα Α320 και Α321, που θα εφοδιαστούν σταδιακά με νέα καθίσματα, ενώ θα αποκτήσουν αισθητική που συμβαδίζει με τα νέα lounge της αεροπορικής. Στα σχέδια της Swiss βρίσκεται επίσης η προσφορά αποκλειστικά ελβετικών προϊόντων κατά τη διάρκεια των πτήσεων, ενώ η συνολική επένδυση σε νέα αεροσκάφη αναμένεται να αγγίξει τα επόμενα χρόνια τα 5 δις ελβετικά φράγκα.
http://www.athinorama.gr