Ειδήσεις

Aegean: Ανοίγει τα φτερά της σε νέους προορισμούς σε Ασία, Κεντρική Αφρική και χώρες του Κόλπου

Με το βλέμμα στραμμένο σε νέους προορισμούς στις χώρες του Κόλπου, την Ινδία και την Κεντρική Αφρική, αλλά και την ενίσχυση προορισμών, τους οποίους ήδη καλύπτει η Aegean μεταξύ των οποίων η Κύπρος, η Τουρκία, η Ιταλία, αλλά και η Ιβηρική Χερσόνησος με την Ισπανία και την Πορτογαλία, η εταιρία συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία κλείνοντας τα πρώτα 25 χρόνια λειτουργίας της.

Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του ελληνικού αερομεταφορέα, Δημήτρης Γερογιάννης, από το Ντουμπάι, το οποίο έχει ήδη προστεθεί στο «μπουκέτο» προορισμών της, η Aegean θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία προσφέροντας 19,5 εκατ. θέσεις σε 47 χώρες και 155 προορισμούς με βασική στρατηγική την επέκταση της τουριστικής περιόδου και τη μείωση της εποχικότητας.

Τη φετινή χρονιά, μάλιστα, θα ολοκληρωθεί τόσο η εκπαιδευτική μονάδα που έχει ξεκινήσει από το 2023 όσο και η μετεγκατάσταση της τεχνικής βάσης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Αναφερόμενος στα 25α γενέθλια που η εταιρία θα γιορτάσει σε λίγες ημέρες ο κ. Γερογιάννης επεσήμανε ότι, η Aegean δε θα είχε φτάσει στο σημείο που βρίσκεται σήμερα «εάν δεν υπήρχαν το όραμα και η επιμονή του ιδρυτή της, Θεόδωρου Βασιλάκη, καθώς και οι στρατηγική του Ευτύχη Βασιλάκη», ενώ ειδική αναφορά έκανε και στους μετόχους της εταιρίας, οι οποίοι τη στήριξαν κυρίως στα πρώτα χρόνια.

Ενισχύεται το προσωπικό

Για την επόμενη μέρα έχει ήδη εκπαιδευτεί το προσωπικό που θα αναλάβει τα ηνία του αερομεταφορέα, ο οποίος ξεκίνησε με δυναμικό 300 ατόμων για να φτάσει σήμερα να απασχολεί 3.500 εργαζομένους.

 

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Aegean, μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας ο ανταγωνισμός είναι σκληρός δεδομένου ότι δραστηριοποιούνται 50 – 60 άλλες εταιρίες. Υπογράμμισε, πάντως, ότι αυτό δεν είναι κάτι που τρομάζει την ομάδα της Aegean υπενθυμίζοντας πως έχουν ήδη διαψευστεί οι Κασσάνδρες που αμφισβήτησαν την ανάπτυξη της εταιρίας τόσο το 2009 με την ιδιωτικόποίηση της Ολυμπιακής, όσο και αργότερα, το 2014, με την είσοδο της Ryanair στην ελληνική αγορά: «Είμαστε παιδιά του ανταγωνισμού. Στην Αθήνα ανταγωνιζόμαστε 50 με 60 εταιρίες. Τον σεβόμαστε τον ανταγωνισμό, αλλά δεν τον φοβόμαστε. Εχουμε τεράστια συνεκτικότητα ως οργανισμός, έχουμε κουλτούρα, την οποία εξελίσσουμε», ανέφερε ο κ. Γερογιάννης προσθέτοντας πως σημαντικό κομμάτι της επιτυχίας της εταιρίας στηρίζεται στις «λελογισμένες κινήσεις», χάρη στις οποίες έχουν αποφευχθεί «σμικρύνσεις και ανθρωποθυσίες», στις οποίες κατέφυγαν άλλες εταιρίες σε δύσκολες περιόδους, όπως η πανδημία.

Οι προορισμοί του μέλλοντος
Αναφορικά με τις νέες αγορές σε ακόμα πιο μακρινούς προορισμούς, η διοίκηση της Aegean, επεσήμανε ότι αυτές θα αφορούν τη Σαουδική Αραβία, την Κεντρική Αφρική και την Ινδία και σε αυτό αποσκοπεί και η δημιουργία του «υποστόλου» των αεροσκαφών της μέσω της επένδυσης σε τέσσερα αεροσκάφη αναβαθμισμένης, έκδοσης των A321neo. Τα αεροπλάνα, τα οποία θα παραληφθούν τη διετία 2026 – 2027 θα δώσουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης πτήσεων μεγαλύτερης διάρκειας και εμβέλειας τεσσάρων έως επτάμισι ωρών.

«Βλέπουμε πως υπάρχει ζήτηση για ένα νέο προϊόν και ο στόχος είναι να γίνουμε κερδοφόροι 1 – 2 χρόνια αφότου τις αναπτύξουμε», ανέφερε ο κ. Γερογιάννης.

 

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρία στα τέλη του 2023, ανακοίνωσε την επέκταση της παραγγελίας προς την Airbus από τα 46 στα 50 αεροσκάφη, ενώ άσκησε το δικαίωμα που προέβλεπε η συμφωνία για την αγορά ακόμα τριών αεροσκαφών A321neo, καθώς και την μετατροπή πέντε αρχικών παραγγελιών αεροσκαφών A320neo, στα μεγαλύτερα A321neo. Εως σήμερα έχουν παραδοθεί συνολικά 28 αεροσκάφη neo, ενώ άλλα 22 προγραμματίζεται να παραληφθούν στο διάστημα 2024 – 2028.

 

Σε ό,τι αφορά τον βραχυπρόθεσμο προγραμματισμό, η εταιρία θα προσφέρει για το θερινό πρόγραμμα 13,4 εκ. θέσεις (αύξηση 6%), ενώ ο Απρίλιος και ο Μάιος του 2024 «τρέχουν» με αυξήσεις 12% και 15% αντίστοιχα. Η Aegean θα συνεχίσει να δίνει έμφαση και στην ανάπτυξη του δικτύου εσωτερικού με επιπλέον θέσεις, ενώ θα εξακολουθήσει να στηρίζει τη βάση της Θεσσαλονίκης, η οποία έχει ήδη φτάσει τους 20 από τους 9 προορισμούς με τους οποίους είχε ξεκινήσει το 2018.

 

Ταυτόχρονα με την επέκταση στόλου και προορισμών, η Aegean έχει ήδη αναβαθμίσει το νέο κέντρο εκπαίδευσης πιλότων και πληρωμάτων καμπίνας. Ηδη λειτουργούν οι πρώτοι τέσσερις προσομοιωτές, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο της ίδιας της εταιρείας όσο και τρίτων αερομεταφορέων, γεγονός, το οποίο ανοίγει ένα νέο αναπτυξιακό κεφάλαιο.

 

Σε εξέλιξη βρίσκεται και η μετεγκατάσταση της Τεχνικής Βάσης από το κτίριο 57 στο ανακαινισμένο κτίριο 56 του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Έως σήμερα έχουν ήδη γίνει οι πρώτες δοκιμές βαριάς συντήρησης για ξένες εταιρείες στις παλιές εγκαταστάσεις.

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου