Οι κορυφαίες επιλογές των ξένων τουριστών στην Ελλάδα για το καλοκαίρι που πέρασε μέσα από τα στοιχεία που επεξεργάστηκαν οι εταιρείες Nelios και Axia Hospitality |
Η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αλλά και η άνοδος των νησιών του Ιουνίου στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, ήταν μερικοί μόνο από τους δείκτες και τις τάσεις του ελληνικού τουρισμού, όπως αποτυπώθηκαν στα 260 και πλέον ξενοδοχεία - συνεργάτες των εταιρειών Nelios και Axia Hospitality και ανακοινώθηκαν σε κοινή τους εκδήλωση.
Όλα τα παρακάτω στοιχεία προκύπτουν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδαςκαι αφορούν στην περίοδο Ιανουάριος – Αύγουστος 2017. Πιο αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν οι 2 εταιρείες στο Annual Tweet Up έχουν ως εξής:
Το performance των websites των ελληνικών ξενοδοχείων σε αριθμούς
107,49% αύξηση στις απευθείας κρατήσεις
75,28% αύξηση στα έσοδα που προέκυψαν από τις απευθείας κρατήσεις
25,35% αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων
25,74% αύξηση στους unique users
Ποιες χώρες σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στις απευθείας κρατήσεις τους (Top 10)
1. Αυστραλία: 163,64%
2. ΗΠΑ: 160,18%
3. Ελλάδα: 159,58%
4. Γερμανία: 97,80%
5. Γαλλία: 84,80%
6. Ηνωμένο Βασίλειο: 82,31%
7. Ελβετία: 62,93%
8. Ιταλία: 53,56%
9. Ισραήλ: 39,69%
10. Ρωσία: 35,84%
Aπό τις ενδιαφέρουσες τάσεις που παρατηρήθηκαν είναι ότι η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αποδεικνύει ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει εξοικειωθεί πλέον με τη χρήση του διαδικτύου και για την επιλογή των διακοπών του και το εμπιστεύεται όλο και περισσότερο για τις αγορές του.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η πρωτιά του Ιράν στη λίστα των χωρών που σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στη μέση αξία/on line κράτηση, επιβεβαιώνει τις πρόσφατες προβλέψεις ότι η χώρα αυτή αποτελεί τη νέα αναδυόμενη δύναμη στον Τουρισμό – τόσο ως προορισμός όσο και ως τουριστική αγορά.
Παράλληλα τα νησιά του Ιουνίου εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, αφού σύμφωνα με τα δικά μας στοιχεία, η αύξηση του τζίρου στα καταλύματα του Ιονίου έφτασε το 24,12%.
Τέλος οι κλασικές αγορές της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, της Γαλλίας και της Αμερικής εξακολουθούν να αποτελούν τις σημαντικότερες αγορές για τον Ελληνικό Τουρισμό.
Λίγα λόγια για την Axia Hospitality
Αν και με μόλις 5 χρόνια λειτουργίας, η Axia Hospitality έχει καταφέρει να κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής αγοράς. Με απόλυτη εξειδίκευση στη διαχείριση των πωλήσεων και των κρατήσεων, είναι ο απόλυτος σύμμαχος της ξενοδοχειακής επιχείρησης για τη βιωσιμότητα και την αύξηση της κερδοφορίας της. Η Axia Hopitality βραβεύεται τα 2 τελευταία χρόνια με Tourism Award για την καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της και των προϊόντων της. Αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαια συνεργασίας με 53 ξενοδοχεία σε 16 προορισμούς ανά την Ελλάδα.
Λίγα λόγια για τη Nelios
Με στελέχη αποκλειστικά προερχόμενα από τον χώρο του τουρισμού, είναι η μόνη εταιρεία που παράγει προϊόντα και προσφέρει υπηρεσίες για όλο το φάσμα του digital marketing των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες της διεθνώς βραβευμένης εταιρείας που περιλαμβάνουν από το σχεδιασμό websites ξενοδοχείων και SEO, μέχρι digital campaigns και διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου για τα social media, επί της ουσίας βελτιστοποιούν στο έπακρο την εικόνα ενός ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, ενώ παράλληλα ενισχύουν εντυπωσιακά τις απ’ ευθείας κρατήσεις του.
news247.gr