Στο πλαίσιο της καμπάνιας για τη Συμμαχία Τουρισμού, το γραφείο Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου Κω, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Κω και την εταιρεία «Μarketing Greece», διοργάνωσαν δύο (2) ακόμη δημοσιογραφικά ταξίδια στην Κω, για προβολή και διαφήμιση του νησιού.
Συγκεκριμένα, το Γραφείο Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης οργάνωσε πρόγραμμα φιλοξενίας για δυο Άγγλους bloggers, από τις 22 έως τις 26 Σεπτεμβρίου, και για δυο Γερμανούς bloggers από τις 07 έως τις 11 Οκτωβρίου.
Πρόκειται για τον κ. Calvin Young και την κα Sabrina Walker από την Αγγλία, του travel blog με την ονομασία «Seek the World». Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου travel blogger έγκειται στο γεγονός πως o ίδιος είναι κωφάλαλος και ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να μεταφέρει τις ταξιδιωτικές του εμπειρίες μέσω αναλυτικών blog posts αλλά και social media vlogs and posts, στο στοχευμένο κοινό του. Επίσης έχει λάβει διακρίσεις από σπουδαία μέσα (π.χ. National Geographic).
Όσο αφορά τους Γερμανούς bloggers, πρόκειται για τον κ. Christoph Eichhorn και την κα Sarah Eichhorn του travel blog «Josie Loves», με σκοπό να αναδείξουν τη μοναδικότητα των φυσικών τοπίων αλλά και την ποικιλία εμπειριών που προσφέρει το νησί μας.
Το Γραφείο Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης του Δήμου μας ευχαριστεί ιδιαιτέρως για την πολύτιμη συμβολή τους, το ξενοδοχείο «Μichelangelo Resort & Spa» στην πόλη της Κω για την δωρεάν διαμονή, για την δωρεάν διάθεση γευμάτων το εστιατόριο «Αυλή» και το εστιατόριο «Ωρομέδων» στην Ζιά, το εστιατόριο «Αvanti» και το εστιατόριο «Λοφάκι» στην πόλη της Κω, το εστιατόριο «Μυλοτόπι» στην Κέφαλο, την κα Τριανταφυλλοπούλου για την ξενάγηση στο Οινοποιείο, τον κ. Χατζηπέτρο και τον κ. Παπαδημητρίου για την ξενάγηση στα Ελαιοτριβεία, την Βιοτεχνία μελιού «Μέλισσα» στην Κέφαλο, το Κέντρο Ευεξίας «Artemis Hamam & Spa» στο Τιγκάκι για την δωρεάν προσφορά μασάζ, την φάρμα Ιππασίας της κα Έρικα Μαστόρου και τον κ.
Χ. Σιδέρη υπεύθυνο του τμήματος ποδηλασίας του Κωακού Αθλητικού Ομίλου «Φιλίνος» για την βόλτα με τα ποδήλατα στην πόλη.
Έτσι αποδεικνύεται στην πράξη ότι η συνεργασία του Δήμου, των φορέων και των ιδιωτών, προάγει το φιλόξενο πρόσωπο του νησιού και των κατοίκων του και βοηθά στην καλύτερη προβολή και παρουσίαση της Κω