Σε σοβαρές καταγγελίες προχώρησε ο γνωστός εστιάτορας της πόλης μας κ. Μιχάλης Σαρρής, ο οποίος διατηρεί εστιατόριο στην Παλιά Πόλη, σχετικά με τις θετικές κριτικές που μπορεί να αποσπάσει μια επιχείρηση στον ταξιδιωτικό ιστότοπο “tripadvisor”, τον οποίον συμβουλεύονται εκατομμύρια ταξιδιώτες.
Όπως ανέφερε ο κ. Μ. Σαρρής, κατά τον μήνα Ιούνιο ο ίδιος δέχθηκε τουλάχιστον τρεις επισκέψεις στο κατάστημά του από άτομα που του συστήθηκαν ως εκπρόσωποι εταιρειών, προτείνοντάς του να τους πληρώσει 1.000 ευρώ (!) προκειμένου να καταχωρήσουν στο όνομα της επιχείρησής του 100 θετικά σχόλια από διάφορα σημεία του κόσμου, στον ιστότοπο “tripadvisor”. Ο ίδιος, αρνήθηκε οποιαδήποτε τέτοια συναλλαγή, κατέθεσε όμως την εμπειρία του, προκειμένου να αναδείξει, όπως λέει, ότι υπάρχουν πολλοί που εμπιστεύονται αυτούς τους «τσαρλατάνους» και όχι την προσωπική τους εργασία.
«Αφιερωμένη αυτή μου η εμπειρία σε όσους πιστεύουν σε τέτοιους τσαρλατάνους κι όχι στην προσωπική τους εργασία, αφιερωμένο και σε αυτούς που τους υποστηρίζουν. Αφιερωμένη και στους ιθύνοντες της πολιτείας, τοπικούς ή μη, για την προστασία που παρέχουν στις μικρομεσαίες -αιμοδότες κατά τα άλλα της οικονομία μας –επιχειρήσεις. Οι μισοί ΔΕΝ ξέρετε να χτίζετε κάστρα κι άλλοι μισοί τα χτίζετε στην άμμο. Ο νοών νοείτο», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Θα πρέπει να σημειωθεί, πως κι άλλοι καταστηματάρχες κατήγγειλαν στην «δ», πως στη διάρκεια της σεζόν τους πλησίασαν κάποιοι που ισχυρίστηκαν πως μπορούν να εξασφαλίσουν θετικά σχόλια για την επιχείρησή τους σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους, με το… αζημίωτο, χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση οι καταστηματάρχες να γνωρίζουν αν αυτοί που τους συστήνονται ως εκπρόσωποι έχουν σχέση ή όχι, με τις ταξιδιωτικές σελίδες.
«Με πλησίασαν κάποιοι που συστήθηκαν ως εκπρόσωποι ταξιδιωτικών σελίδων κύρους στο διαδίκτυο, και μου ζήτησαν χρήματα για να καταχωρήσουν θετικά σχόλια στο διαδίκτυο για την επιχείρησή μου. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, εγώ δεν μπορούσα να δώσω 800 ευρώ που μου ζήτησαν, κάποιοι άλλοι ίσως το έκαναν, δεν ξέρω. Είναι πάντως άδικο να είναι αυτά τα κριτήρια για το αν μια επιχείρηση παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες ή όχι, όταν μάλιστα βλέπουμε ότι ίσως όλα αυτά τα σχόλια του διαδικτύου να μην είναι απολύτως αντικειμενικά και κάποια να γίνονται κατά παραγγελία. Δυστυχώς πολλοί τουρίστες επηρεάζονται από αυτά τα σχόλια κι αυτό είναι εις βάρος του καταστήματός μου και του κάθε καταστήματος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να πληρώσει για κατά παραγγελία θετικά σχόλια», δήλωσε στην «δ» ιδιοκτήτρια snack bar στην περιοχή του Φαληρακίου.
https://www.dimokratiki.gr/17-11-2016/epitidii-apospoun-chrimata-gia-dithen-diafimisi-epichiriseon-se-taxidiotikous-istotopous/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.