Τοπικές Ειδήσεις

Το πρόβλημα του «φιάσκου»

Από τον προηγούμενο Ιούνιο μέχρι σήμερα πέρασαν πέντε μήνες, διάστημα επαρκές για καλύτερη προετοιμασία και οργάνωση της τηλεκπαίδευσης. Εγινε; Το με το καλημέρα  φιάσκο αποδεικνύει ότι κάτι δεν έγινε καλά. Επειδή το ενδεχόμενο κάποιας βλάβης δεν μπορεί να αποκλειστεί, δεν έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για εφεδρική πλατφόρμα; Υπάρχει; Η δικαιολογία ότι φταίει η εταιρεία που ανέλαβε το έργο και  η επίκληση παρόμοιων προβλημάτων και σε άλλες χώρες δεν είναι πειστική. Διότι ο αντίλογος λέει ότι το “φιάσκο” αφορούσε  αποκλειστικά τις σχολικές μονάδες της ΔΗΜΟΣΙΑΣ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αντίθετα, κανένα πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε από τη χρήση του Webex από ιδιωτικά και πρότυπα σχολεία, πανεπιστημιακές σχολές και εκατοντάδες φροντιστήρια σε όλη την Ελλάδα. Γιατί συνέβη αυτό; Λένε οι ειδικοί του είδους πως « Η CISCO προσέφερε τη δωρεάν έκδοση της δημοφιλούς πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Μία έκδοση που συνήθως δίνεται σε μεμονωμένους πελάτες, εταιρείες και οργανισμούς δοκιμαστικά έτσι ώστε να αξιολογηθεί και μετά να προχωρήσουν στην αγορά της εμπορικής έκδοσης και των πολύ περισσότερων δυνατοτήτων της. Πράγμα που έχουν ήδη κάνει όλοι σχεδόν οι φορείς ιδιωτικής εκπαίδευσης και πολλά ΑΕΙ. Γι’ αυτό και δεν είχαν το παραμικρό πρόβλημα» λέει ο Ανδρέας Παναγόπουλος. Το ότι η πλατφόρμα παρείχε δωρεάν τις υπηρεσίες της είναι κάτι που ειπώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας. Το πρόβλημα είναι ότι το Υπουργείο Παιδείας, αφού δεν ήθελε να διαθέσει χρήματα, δεν  θα έπρεπε να είχε προβλέψει εναλλακτικές επιλογές και να αποφορτίσει το βάρος που δέχτηκε η εφαρμογή να είχε θεσπίσει εκ περιτροπής διδασκαλίας για την τηλεκπαίδευση;

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου