Στα φαινόμενα των αντικλεπτικών στα προϊόντα σε σούπερ μάρκετ αναφέρθηκε μετξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης, στην εβδομαδιαία επίσκεψή του σε καταστήματα αλυσίδων για το «καλάθι του νοικοκυριού».
Αφού υποστήριξε πως οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ρίξει τις τιμές στο «καλάθι του νοικοκυριού», ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στο φαινόμενο τοποθέτησης αντικλεπτικών στις βρεφικές τροφές.
«Αυτό είναι κάτι που γίνεται σε όλη την Ευρώπη. Είναι φυσιολογικό κάποιες αλυσίδες να θέλουν να προστατεύσουν την περιουσία τους, αυτό όμως δεν είναι ο κανόνας στην Ελλάδα» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε δύο καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Μy Market» και «Lidl», καθώς την εβδομάδα που πέρασε το πρώτο κατέγραψε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση στις τιμές των προϊόντων του καλαθιού του νοικοκυριού και το δεύτερο παρουσίασε το χαμηλότερο σε αξία καλάθι.
«Θα ήθελα πρώτα να ευχαριστήσω όλους τους καταναλωτές. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, 4 στους 10 καταναλωτές έχουν ήδη αγοράσει προϊόντα από το καλάθι, αυτό να ξέρετε είναι πάρα πολύ σημαντικό για να πετύχει το καλάθι και να πετύχουμε γενικά τη μείωση των τιμών. Όσο εσείς ψωνίζετε από το καλάθι, τόσο οι αλυσίδες και οι προμηθευτές πιέζονται να χαμηλώσουν εκεί τις τιμές και όσο χαμηλώνουν εκεί τις τιμές τόσο αναγκάζονται και οι υπόλοιποι να χαμηλώσουν τις τιμές έξω από το καλάθι, για να μη χάσουν πελάτες. ‘Αρα, εμείς οι καταναλωτές κάθε φορά που πάμε να ψωνίσουμε κρατάμε στα χέρια μας τις τιμές της επομένης εβδομάδος, γι’ αυτό έρχομαι κάθε εβδομάδα και επιβραβεύω τις αλυσίδες που έχουν τις μεγαλύτερες μειώσεις».
Ο υπουργός συμπλήρωσε ότι το καλάθι λειτουργεί σαν πλαφόν ελεύθερης αγοράς «όμως, εμείς οι καταναλωτές με τη συμπεριφορά μας θα ορίσουμε τη μοίρα μας».