Ειδήσεις

Ryanair: «Με την Fraport τα ελληνικά αεροδρόμια θα γίνουν πολύ ακριβά»

Κατά της παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική εταιρεία Fraport τάσσεται η Ryanair υποστηρίζοντας ότι θα αυξηθούν οι τιμές. Οι άκομψες εκφράσεις για τους Γερμανούς και το αίτημα για το Ελ. Βενιζέλος. Τα νέα δρομολόγια.

Την θέση ότι η παραχώρηση των ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων στο κοινοπρακτικό σχήμα Fraport – Slentel, η οποία αναδείχθηκε μειοδότης κατά την πρόσφατο διαγωνισμό που διεξήγαγε το ΤΑΙΙΠΕΔ, θα έχει ως αποτέλεσμα η χρήση τους να γίνει ακριβότερη και άρα πολύ λιγότερο ελκυστική για τις αεροπορικές εταιρείες και κατ’ επέκταση για τους ταξιδιώτες, υποστηρίζει η Ryanair.

Η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους, παρουσιάζοντας στην Αθήνα τους τρεις νέους προορισμούς προς τους οποίους θα προσφέρει δρομολόγια από την ελληνική πρωτεύουσα από τον ερχόμενο Απρίλιο, εμφανίστηκε αντίθεση στην παραχώρηση των αεροδρομίων της περιφέρειας.

Μάλιστα ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. Ντέιβιντ Ο’ Μπράιαν χρησιμοποίησε μάλλον άκομψες εκφράσεις για να εκφράσει την αντίθεση της εταιρείας του στα ελληνικά σχέδια καθώς σημείωσε ότι η Ελλάδα πουλάει τα κλειδιά της Δημοκρατίας στην Fraport. Ο ίδιος δεν δίστασε να κάνει λόγο ακόμη και για αιχμαλωσία των ελληνικών νησιών, υποστηρίζοντας ότι οι Γερμανοί επενδυτές ενδιαφέρονται να έχουν μεγαλύτερο κέρδος και για αυτό θα αυξήσουν τις χρεώσεις των αεροδρομίων.

Το «Ελ. Βενιζέλος» να δοθεί σε επενδυτή που θα αυξήσει την κίνηση

Το στέλεχος της Ryanair πρότεινε για την περίπτωση του αεροδρομίου της Αθήνας, το Δημόσιο να πωλήσει το μερίδιο του στον επενδυτή που θα δεσμευτεί ότι θα αυξήσει την επιβατική κίνηση και όχι σε εκείνον που θα δώσει την υψηλότερη οικονομική προσφορά. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι η ιρλανδική εταιρεία πολλές φορές έχει βάλλει κατά του μάνατζμεντ του αερολιμένα υποστηρίζοντας ότι με την διατήρηση των χρεώσεων σε υψηλά επίπεδα καταβαράθρωσε την επιβατική κίνηση στην Αθήνα τα προηγούμενα χρόνια, την ώρα που τα ανταγωνιστικά αεροδρόμια αύξαναν την κίνησή τους.

Ο κ. Ο’ Μπράιαν για μια ακόμη φορά τόνισε ότι οι επιδόσεις που έχει η Αθήνα σε ότι αφορά την διεθνή κίνηση είναι χαμηλές καθώς, σημείωσε, το Ελευθέριος Βενιζέλος έχει μόλις 60 διεθνή δρομολόγια, την ώρα που η πρωτεύουσα της Ιρλανδίας, το Δουβλίνο, έχει τα διπλάσια. Ο ίδιος το απέδωσε αυτό στις υψηλές χρεώσεις του ελληνικού αεροδρομίου που καθιστούν απαγορευτική τη χρήση του από τις αεροπορικές εταιρείες.

Γκρινιάζει αλλά προσθέτει δρομολόγια

Πάντως και παρά την συνεχή γκρίνια για τις χρεώσεις του αεροδρομίου της Αθήνας η ιρλανδική εταιρεία χαμηλού κόστους, η οποία ξεκίνησε να επιχειρεί προς το μεγαλύτερο ελληνικό αεροδρόμιο τον περασμένο Μάρτιο, ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της αποτιμώντας θετικά την εδώ παρουσία της, αφού ήδη έχει αποσπάσει υπολογίσιμο μερίδιο αγοράς.

Στο πλαίσιο αυτό έκανε γνωστό ότι στο νέο καλοκαιρινό της πρόγραμμα η εταιρεία αυξάνει την πτητική της δραστηριότητα από την Αθήνα προσθέτοντας:

– Δύο δρομολόγια καθημερινά προς Σαντορίνη
– Τρία δρομολόγια την εβδομάδα προς την πρωτεύουσα της Σλοβακίας, Μπρατισλάβα και
– Τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα προς Βουδαπέστη.

Επίσης, η Ryanair αυξάνει τις πτήσεις προς Χανιά από δύο σε τρεις καθημερινά και προς Πάφο από μία σε δύο σε ημερήσια βάση.

Την ερχόμενη θερινή περίοδο, συνολικά τέσσερα αεροσκάφη της εταιρείας θα έχουν την βάση τους στην Αθήνα. Η εταιρεία υπολογίζει ότι θα εξυπηρετήσει περίπου 2,2 εκατομμύρια επιβάτες, διπλασιάζοντας τον αριθμό των επιβατών της σε σχέση με την πρώτη χρονιά της παρουσίας της.

Η Ryanair έκανε γνωστό ότι για κρατήσεις που θα γίνουν ως τα μεσάνυχτα της Πέμπτης και αφορούν ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν κατά τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, σε όλο το ευρωπαϊκό της δίκτυο, προσφέρει 100.000 εισιτήρια σε τιμές που ξεκινούν από 19,99 ευρώ.

.euro2day.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου