Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing 2015-2020 του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με τον InSETE και την Marketing Greece.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβασιλείου, απέστειλε επιστολή στους τουριστικούς φορείς και τους δημάρχους του Νοτίου Αιγαίου, τους οποίους καλεί να λάβουν μέρος στην διαβούλευση, καταθέτοντας μέσω ειδικής φόρμας, τις προτάσεις και τα σχόλιά τους, προκειμένου το Στρατηγικό Σχέδιο να λάβει την οριστική μορφή του.
To Στρατηγικό Σχέδιο, όπως και η ειδική φόρμα είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα της ΠΝΑΙ http://www.pnai.gov.gr/Arthro.aspx?a=6751
Οι συμμετέχοντες στην διαβούλευση, καλούνται να συμπληρώσουν τα σχετικά πεδία της φόρμας και να αποστείλουν τις προτάσεις τους, μέχρι 31/12/2015 στο email aegeanislands@pnai.gov.gr
Στο Στρατηγικό Σχέδιο της Περιφέρειας παρουσιάζονται η ανάλυση του Τουριστικού Προϊόντος, η σύνθεση του τοπικού χαρτοφυλακίου εμπειριών και η διαμόρφωση των τουριστικών προϊόντων με επικέντρωση στις κύριες κατηγορίες προϊόντων «Ήλιος & Θάλασσα», «City Break», «Πολιτιστικός» και «Θρησκευτικός» Τουρισμός σε συνδυασμό με υποστηρικτικές κατηγορίες όπως Γαστρονομία, Ευεξία, Φύση και δραστηριότητες, καθώς και με εξειδικευμένα τμήματα αγοράς και με ειδικά ενδιαφέροντα.
Δεν εξετάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες που αφορούν τον Ιατρικό Τουρισμό, το Συνεδριακό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) και το Ναυτικό Τουρισμό, καθώς αποτελούν αντικείμενα ξεχωριστών μελετών, κατά περίπτωση.
H επιστολή πρόσκλησης
Πρόσκληση για συμμετοχή σε διαβούλευση
Αγαπητοί,
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing 2015-2020 του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ, Insete & Marketing Greece. To Στρατηγικό Σχέδιο θα to βρείτε αναρτημένο στην ιστοσελίδα της ΠΝΑΙ http://www.pnai.gov.gr/Arthro.aspx?a=6751
Στο παρόν παρουσιάζονται η ανάλυση του Τουριστικού Προϊόντος, η σύνθεση του τοπικού χαρτοφυλακίου εμπειριών και η διαμόρφωση των τουριστικών προϊόντων με επικέντρωση στις κύριες κατηγορίες προϊόντων «Ήλιος & Θάλασσα», «City Break», «Πολιτιστικός» και «Θρησκευτικός» Τουρισμός σε συνδυασμό με υποστηρικτικές κατηγορίες όπως Γαστρονομία, Ευεξία, Φύση και δραστηριότητες, καθώς και με εξειδικευμένα τμήματα αγοράς και με ειδικά ενδιαφέροντα.
Τα τουριστικά προϊόντα έχουν αντιστοιχηθεί με ενδεικτικούς προορισμούς, με βάση τις ανάγκες και τους στόχους που τίθενται.
Στο παρόν εγχειρίδιο δεν εξετάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες που αφορούν τον Ιατρικό Τουρισμό, το Συνεδριακό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) και το Ναυτικό Τουρισμό, καθώς αποτελούν αντικείμενα ξεχωριστών μελετών, κατά περίπτωση.
Στην επισυναπτόμενη φόρμα, η οποία είναι αναρτημένη και στην ιστοσελίδα της ΠΝΑΙ μαζί με το Στρατηγικό σχέδιο, μπορείτε να συμπληρώσετε τα σχετικά πεδία και να αποστείλετε τις προτάσεις και τα σχόλιά σας, μέχρι 31/12/2015 στο email aegeanislands@pnai.gov.gr
Με εκτίμηση
Μαριέτα Παπαβασιλείου Βακιάνη
Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού ΠΝΑΙ