Ειδήσεις

Αύξηση 52% του τζίρου των οnline φαρμακείων το 2016

Αγορές αξίας ​112 εκατ. ευρώ ​(συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) ​​κάνανε το 2016 οι Έλληνες στα οnline φαρμακεία, σύμφωνα με ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε η ομάδα του eRetail Audit, συλλέγοντας δεδομένα πωλήσεων ​για έναν από τους πιο ανερχόμενους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Η αύξηση αυτή ανέρχεται στο 52% σε σχέση με τις αντίστοιχες online αγορές του 2015 από τα online φαρμακεία.

Όσο αφορά ​σ​το καλάθι του ​καταναλωτή στα online φαρμακεία, η μέση αξία του κυμαίνεται στα 40,67 ευρώ με το ΦΠΑ και περιλαμβάνει​ 3,7 τεμάχια ανά ​ηλεκτρονική​ παραγγελία και με ​μεγαλύτερη προτίμηση σε ​κρέμες προσώπου, αντιηλιακά, συμπληρώματα διατροφής, βρεφικές τροφές και πάνες μωρού.

Επιπλέον, ​στα ευρήματα της έρευνας ​αναδεικνύεται ότι η μέρα που αποφέρει τον υψηλότερο τζίρο στα ηλεκτρονικά φαρμακεία​ είναι η Δευτέρα με τις περισσότερες παραγγελίες να γίνονται στις 12:00 το μεσημέρι.

Όπως καταγράφεται στην έρευνα, το 78% των καταναλωτών που ψωνίζουν από ​online φαρμακεία είναι γυναίκες, με το 64% αυτών να είναι ηλικίας 25-34, ενώ το 30% ηλικίας 35-44​. Παράλληλα, επιβεβαιώνεται η ολοένα αυξανόμενη χρήση φορητών συσκευών από τους Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους, με το 25% ​των παραγγελιών σε online φαρμακεία ​να γίνεται ​από κινητ​ά​ και tablets.

​Ταυτόχρονα, αξιολογώντας ​τα online κανάλια που έπεισαν τους καταναλωτές να κάνουν τις περισσότερες παραγγελίες (με την μέθοδο last-clik​ ​attribution), ​προκύπτουν ως τα πλέον αποτελεσματικά οι ​ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών Skroutz & Best​ ​Price​ ​​και ​τα οργανικά αποτελέσματα ​και οι διαφημίσεις ​που εμφανίζονται στο google.gr​.

Η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, δήλωσε σχετικά με την ​περαιτέρω ​ανάπτυξη ​των online φαρμακείων: “Το 2017 αναμένουμε αύξηση 50%​ στην αξία των αγορών που θα κάνουν οι καταναλωτές από τα online φαρμακεία​, δηλαδή​ ο τζίρος των online φαρμακείων θα ξεπεράσει τα 150 εκατ. ευρώ. Ενδέχεται μάλιστα να παρατηρήσουμε και πιο εντυπωσιακή αύξηση online αγορών, μόλις επιτρέψει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος τις online πωλήσεις Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων από πιστοποιημένα online Φαρμακεία με σχετική σήμανση (trustmark) σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία (2011/62) με την οποία έχει εναρμονιστεί και η χώρα μας.”

Σημειώνεται πως η μεθοδολογία που εφαρμόζει η Convert Group στο eRetail Audit αντλεί στοιχεία σε πραγματικά χρόνο από αντιπροσωπευτικό δείγμα 30% των περίπου 130 ενεργών online φαρμακείων.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου