Ειδήσεις

H ΟΙΕΛΕ ζητά συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας και τα κόμματα για το θέμα του σχολικού εκφοβισμού

Με σημερινή της επιστολή, η ΟΙΕΛΕ προσκαλεί τον Υπουργό Παιδείας και τα πολιτικά κόμματα σε διάλογο, ώστε να συζητηθεί το θέμα του σχολικού εκφοβισμού και οι επιπτώσεις του στην εκπαίδευση. Η γιγάντωση του φαινομένου της βίας και της νεανικής παραβατικότητας αλλά και η ενίσχυση της γονεϊκής παρεμβατικότητας στο έργο των εκπαιδευτικών επηρεάζουν αρνητικά τη σχολική ζωή και ναρκοθετούν την εκπαιδευτική διαδικασία. Η Ομοσπονδία μας σε πρόσφατη ανακοίνωσή της είχε αναφερθεί στις ρίζες του προβλήματος, στις επιπτώσεις του στο σημερινό σχολείο και στην ανάγκη να παρθούν συγκεκριμένα μέτρα για την αντιμετώπισή του. Τι προτείνει η ΟΙΕΛΕ:

– Την επικαιροποίηση του νομοθετικού πλαισίου που θα δίνει μεγαλύτερες αρμοδιότητες στους συλλόγους διδασκόντων και θα επανεξετάσει με παιδαγωγικό πνεύμα και αίσθηση δικαίου τον πειθαρχικό έλεγχο των μαθητών.

– Την ενίσχυση των υποστηρικτικών θεσμών της πολιτείας. Η καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και η πρόσληψη περισσότερων ειδικών, ώστε να εκδίδονται ταχύτατα οι γνωματεύσεις και να αντιμετωπίζονται άμεσα τα προβλήματα που προκύπτουν, είναι κάποια από τα μέτρα που απαιτούνται.

– Ειδικά για την ιδιωτική εκπαίδευση, τον εξορθολογισμό της νομοθεσίας και την ενίσχυση του πλαισίου στήριξης των εκπαιδευτικών με αυξημένη επιτήρηση των εποπτικών αρχών του Υπουργείου Παιδείας στις εργασιακές σχέσεις των συναδέλφων μας, για να μπορεί ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός απερίσπαστος από πιέσεις να ασκεί το λειτούργημά του και να έχει την απαιτούμενη παιδαγωγική αυτονομία.

Για το Δ.Σ. της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Ο Πρόεδρος                      Ο Γεν. Γραμματέας

Γιώργος Χριστόπουλος      Δημήτρης Κάζαγλης

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου