Ειδήσεις

Ψηλά στην ατζέντα των ρωσικών ΜΜΕ βρίσκεται εφέτος η χώρα μας

«Ψηλά» στην ατζέντα των ρωσικών ΜΜΕ βρίσκεται φέτος η Ελλάδα, με τουλάχιστον τέσσερις οργανωμένες αποστολές Ρώσων δημοσιογράφων να έχουν επισκεφθεί ήδη τη χώρα μας από τις αρχές του έτους και άλλες τόσες να προγραμματίζονται για το επόμενο διάστημα.
Η πρώτη αποστολή, στα τέλη Μαρτίου, στην οποία συμμετείχαν η εφημερίδα Ιζβέστια, και τα περιοδικά Cosmopolitan και Μίρ Νοβοστέι, κάλυψε τη διεθνή τουριστική έκθεση Fur Excellence.
Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έχει σημαντικό μερίδιο στην προβολή, με μία μεγάλη αποστολή έξι δημοσιογράφων από την «αφρόκρεμα» των τουριστικών και πολιτικών ρωσικών ΜΜΕ που μετέβησαν στην Κω στις 29 Απριλίου, στο πλαίσιο ενός ‘press trip’ που διοργάνωσε το Γραφείο Τύπου (ΓΤΕ) της Πρεσβείας της Ελλάδος στη Μόσχα σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, την Ένωση Ξενοδόχων και τον Δήμο Κω με αφορμή την έναρξη πτήσεων της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας S7 προς το νησί. Λίγο νωρίτερα, στις 9 Απριλίου, ο δημοσιογράφος κ. Ιγκόρ Ζετίλοφ, της κορυφαίας αθλητικής εφημερίδας Σοβιέτσκι Σπορ, αφίχθη στην Ρόδο όπου έλαβε μέρος και έγραψε για τον Μαραθώνιο της Ρόδου.
«Τα ‘press trips’ έχουν ως στόχο να αναδείξουν γνωστές και άγνωστες πτυχές της Ελλάδας και εντάσσονται στο πλαίσιο προώθησης της χώρας μας στο ρωσικό κοινό ως τουριστικού προορισμού υψηλής προστιθέμενης αξίας», δήλωσε ο επικεφαλής του γραφείου Τύπου της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Μόσχα, κ. Νέστορας Τυροβούζης.
Παράλληλα, άλλη μία αποστολή, του κατεξοχήν τουριστικού – περιηγητικού τηλεοπτικού σταθμού My Planet βρέθηκε πριν λίγες ημέρες σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα για τα γυρίσματα ντοκιμαντέρ που θα προβληθούν τον Ιούνιο, ενώ για το επόμενο διάστημα, η Πρεσβεία της Ελλάδος στην Μόσχα προγραμματίζει ακόμη τρία με τέσσερα ‘press trips’ σε Χαλκιδική και Αττική.
«Μετά τα πολύ επιτυχημένα ‘press trips’ που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας πέρυσι, στο πλαίσιο του Έτους Ελλάδας –  Ρωσίας, προσπαθούμε φέτος να διατηρήσουμε τη θετική δυναμική και να επιτύχουμε ακόμη μεγαλύτερη προβολή μέσα από στοχευμένες αποστολές δημοσιογράφων από τα δημοφιλέστερα ρωσικά ΜΜΕ, σε συνεργασία πάντα με τις Περιφέρειες και τις τοπικές αρχές», εξήγησε ο κ. Τυροβούζης στην «δ».
Από την άλλη, τα δημοσιεύματα επικεντρώθηκαν σε περιοχές όπως η Κως, όπου φαίνεται να γίνεται μια προσπάθεια για να αναδειχθεί το νησί και να ξεφύγει από την δυσμενή εικόνα του προσφυγικού που είχε πλήξει τον Τουρισμό του πριν από δύο χρόνια.
«Η Ελλάδα φέτος έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς χώρες της Ευρώπης, η οποία ταιριάζει στους παραθεριστές που έρχονται από τη Ρωσία. Προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε στους τουρίστες μας, ενδιαφέροντες προορισμούς για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια. Το νησί της Κω παρουσιάζει πολλά ενδιαφέροντα, δεν είναι μόνο οι παραλίες, τα αρχαία φρούρια και τα κάστρα, αλλά προσφέρει και πολλές ευκαιρίες για αναψυχή. Η βόρεια ακτή του νησιού προσελκύει παραδοσιακά τους λάτρεις του windsurfing και άλλα θαλάσσια σπορ» δήλωσε πρόσφατα, ο εμπορικός διευθυντής της ομάδας S7 κ. Ιγκόρ Βερετενικόφ, ο οποίος τόνισε πως οι πτήσεις εκτελούνται έως και τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ το ταξίδι διαρκεί περίπου τέσσερις ώρες.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου