“Έχουμε τις περισσότερες αναφορές από κάθε άλλη φορά. Φτάσαμε στις 10.843 αναφορές συγκεντρωτικά μαζί με το ευρωπαϊκό κέντρο καταναλωτή”, είπε μεταξύ άλλων ο Συνήγορος του Καταναλωτή κ. Λευτέρης Ζαγορίτης, μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή.
“Έχουμε έναν υπερδιπλασιασμό των αναφορών, αύξηση της τάξεως του 148%. Το καλό είναι ότι παρά την αύξηση των αναφορών και παρά το ότι το προσωπικό της Αρχής εξακολουθεί να είναι λίγο πολύ το ίδιο, καταφέρνουμε και στο ποιοτικό κομμάτι να έχουμε καλή επίδοση αφού το 83% των θεμάτων επιλύεται εξωδικαστικά, επιλύεται φιλικά. Ένα ποσοστό της τάξεως του 72% υπέρ του καταναλωτή και ένα ποσοστό της τάξεως του 11% υπέρ των προμηθευτών και έτσι δεν φτάνουν οι υποθέσεις στα δικαστήρια”, σημείωσε ο κ. Ζαγορίτης και πρόσθεσε:
“Στις καταγγελίες που είχαμε φέτος, είχαμε μία αρκετά σημαντική αύξηση στον τομέα της ενέργειας… Επίσης, είχαμε μία σχετική αύξηση στον χώρο των τηλεπικοινωνιών. Εννοείται ότι στο λιανικό εμπόριο υπάρχει αύξηση, στις υπηρεσίες μεταφορών υπάρχει σημαντική αύξηση αλλά δεν είναι μεγάλο κομμάτι στη δουλειά μας. Γενικά θα έλεγα υπάρχει μία ισορροπία σε όλους τους τομείς. Μόνο στις υπηρεσίες υγείας είχαμε μία μείωση, δεδομένου ότι την προηγούμενη χρονιά, το 2017, είχαμε την υπόθεση με τα βλαστοκύτταρα”.