«Είμαστε ξενοδόχοι, όχι κτηματομεσίτες. Αγοράζουμε με σκοπό να μείνουμε και ο στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε, διότι η σκληρή δουλειά κάνει τους ανθρώπους καλύτερους. Πιστεύουμε στον ξενοδοχειακό κλάδο και λειτουργούμε όπως ένας ‘μαραθωνοδρόμος’, κάνουμε σχέδια μακράς πνοής, με τη ματιά μας στραμμένη στο μέλλον».
Τη δήλωση αυτή έκανε προς τη «δημοκρατική» ο ισχυρός άντρας του επιχειρηματικού ομίλου Fattal, Managing Director των Leonardo Hotels & Resorts της Μεσογείου κ. Roni Aloni, δίνοντας έτσι το στίγμα των προθέσεων του ισραηλινού κολοσσού – κατόχου 250 ξενοδοχείων σε Ισραήλ και Ευρώπη. Το άνοιγμα των Leonardo Hotels & Resorts στην Ελλάδα έγινε μόλις πριν από τρία χρόνια μέσα από την αγορά μιας παραθαλάσσιας ξενοδοχειακής μονάδας στα Κολύμπια, δυναμικότητας 114 δωματίων, που μετονομάσθηκε σε «Leonardo Kolymbia Resorts Hotel». Την ίδια περίοδο, υπό την ομπρέλα του ομίλου Fattal πέρασαν τα ιστορικά κτήρια “Esperia Palace” επί της οδού Σταδίου της Αθήνας και “Μέγαρο Κιτρική”, στην οδό Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη.
«Στην οδό Σταδίου υλοποιούμε μια επένδυση 25 εκ ευρώ. Το Esperia θα μετατραπεί σ’ ένα σύγχρονο ξενοδοχείο 220 δωματίων, μ’ ένα lifestyle brand εντελώς καινούργιο στον κλάδο της φιλοξενίας. Θα είναι ένας χώρος που θα ‘χορεύει’ όλη μέρα», εξηγεί μέσω της ‘δ’ ο κ. Roni Aloni. Το σύγχρονο lifestyle για το οποίο κάνει λόγο ο κ. Aloni αποτελεί τη σημαία των “NYX Hotels” του ομίλου Fattal, ένα brand που κατά πάσα πιθανότητα έλκει την ονομασία του από την αρχέγονη, κοσμογονική θεότητα «Νυξ», προσωποποίηση της νύχτας που συνήθως αποτυπώνεται ως μια υπέρλαμπρη γυναίκα.
«Το ξενοδοχείο της οδού Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη θα ανοίξει στο τέλος του 2023. Το πήραμε σκελετό και το αναγεννούμε. Ταυτόχρονα ετοιμάζουμε άλλα δύο ξενοδοχεία σε Λευκωσία και Λεμεσό. Πιστεύουμε πολύ στον κλάδο, κυρίως στα city hotels, έχουμε επενδύσει σε αυτά και παράλληλα ανοιγόμαστε στα resorts».
Στο σχεδιασμό του ομίλου, όπως αποκαλύπτει μέσω της ‘δ’ ο κ. Aloni είναι οι περαιτέρω αγορές μονάδων σε Ελλάδα και Κύπρο. Αποτελεί άραγε όλο αυτό το σκηνικό των επενδύσεων και της μεταβίβασης ξενοδοχείων το αποτέλεσμα της διετούς περιπέτειας του κορωνοϊού ή μήπως αποτελεί ένα φαινόμενο με ρίζες ακόμα παλαιότερες;
«Οι διεθνείς κρίσεις πάντοτε επηρέαζαν τη βιομηχανία του τουρισμού, όμως ο κλάδος απέδειξε ότι έχει αντοχές. Γι’ αυτό οι σχεδιασμοί μας προσβλέπουν σε μακροχρόνιες αποδόσεις. Χρειάζεται να εμπιστευόμαστε το προϊόν μας. Αυτό είναι το μυστικό. Εμπιστευόμαστε το προϊόν μας, δουλεύουμε διαρκώς κι έχουμε ως φιλοσοφία να είμαστε οι καλύτεροι ακόμα και στις δύσκολες εποχές».
Το ζητούμενο για τον διευθύνοντα σύμβουλο των Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean βρίσκεται στη συνέργεια. Κατά κάποιο τρόπο όλα τα καράβια να ταξιδεύουν προς την ίδια κατεύθυνση. «Θέλουμε η πολιτεία να κάνει επενδύσεις στις δημόσιες υποδομές. Να τις βελτιώνει διαρκώς και να υποστηρίξει έμπρακτα την τουριστική βιομηχανία που σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο παραγωγικούς κλάδους στην Ελλάδα».
Ο κ. Roni Aloni την περασμένη εβδομάδα ταξίδεψε από το Tel Aviv στη Ρόδο για να είναι παρών στη βράβευση από την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου της κας Ανεζούλας Τσίττα ως αρχαιότερης εργαζομένης στο, νυν, Leonardo Kolymbia Resorts . Ο ίδιος τόνισε ότι «τα ξενοδοχεία είναι απλά κτήρια, οι άνθρωποι είναι που τους δίνουν ζωή, είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά. Είναι πραγματικά ένα μεγάλο δώρο το να έχεις έναν εργαζόμενο που βλέπει το ξενοδοχείο σαν να είναι σπίτι του».