Εως και 20 εκατ. ευρώ ετοιμάζεται να πληρώσει η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair σε απιοζημιώσεις μετά από σχετικά αιτήματα των πελατών της, στον απόηχο της απόφασή της να προχωρήσει στην ακύρωση 40- 50 πτήσεων ημερησίως για ένα διάστημα 6 εβδομάδων, έως τα τέλη Οκτωβρίου, ακυρώνοντας συνολικά 1.680 έως 2.100 πτήσεις.
Στο πλαίσιο αυτό, η αεροπορική εταιρεία παραδέχτηκε σήμερα ότι με αυτή της την απόφαση, «τα έκανε θάλασσα» καθώς χάλασε τα σχέδια εκατοντάδων χιλιάδων ταξιδιωτών, όπως γράφει χαρακτηριστικά το πρακτορείο Reuters.
Μάλιστα, η Ryanair ενημέρωσε ότι προχώρησε στην ακύρωση των πτήσεων λόγω έλλειψης προσωπικού αλλά και με στόχο να βελτιώσει τη συνέπεια στην εκτέλεση των δρομολογίων της.
«Ακυρώνοντας λιγότερο από το 2% των πτήσεων κατά τη διάρκεια των έξι προσεχών εβδομάδων (έως την έναρξη των χειμερινών δρομολογίων στις αρχές Νοεμβρίου), μπορούμε (…) να αποκαταστήσουμε το επίπεδο της ακρίβειά μας στο επίπεδο του ετήσιου στόχου μας, του 90%» επεσήμανε ο Ρόμπιν Κιέλι, επικεφαλής επικοινωνίας της Ryanair, σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε πριν μερικές μέρες.
Ομως, πέρα από τη δυσαρέσκεια των πελατών της, αλλά και τις αποζημιώσεις που καλείται να πληρώσει, η Ryanair είδε σήμερα την μετοχή της να υποχωρεί κατά 3%.
Την ίδια ώρα, η Ryanair ανακοίνωσε ότι οι ακυρώσεις, που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή και ξεκίνησαν άμεσα, είχαν στόχο να «βελτιώσουν τη συνέπεια της σε όλα τα συστήματά της, το ποσοστό της οποίας υποχώρησε κάτω από το 80% τις δύο πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου».
kathimerini.gr