Τον επαγγελματισμό που επέδειξε η ελληνική τουριστική αγορά εξήρε, από τη Θεσσαλονίκη, ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.0.Τ.) κ. Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο του workshop: Restarting Tourism in Greece, που διοργάνωσε την Πέμπτη (17/09/20) η γερμανική εκδοτική εταιρία FVW.
Στην ομιλία του, ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στις παρακαταθήκες του 2020 για τον τουρισμό ενόψει 2021.
Ο Γ.Γ. του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης στο περιθώριο του συνεδρίου.
«Καταφέραμε να ανοίξουμε τον ελληνικό τουρισμό, παρά το γεγονός ότι στις αρχές Μαΐου δεν ήταν καθόλου αυτονόητο.
Υλοποιήσαμε έναν οδικό χάρτη από τις 25 Μαΐου έως την 1 Ιουλίου και καταφέραμε κάτι που φάνταζε σχεδόν όνειρο θερινής νυκτός» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης από το βήμα του συνεδρίου.
Ιδιαίτερη αναφορά, έκανε στους επαγγελματίες του Τουρισμού: «Ο τουρισμός δεν άνοιξε μόνο επειδή η ελληνική κυβέρνηση έκανε καλά τη δουλειά της.
Άνοιξε γιατί έκαναν εξίσου καλά την δουλειά τους οι άνθρωποι του ιδιωτικού τομέα, οι επιχειρηματίες, οι ξενοδόχοι, οι εστιάτορες, οι εργαζόμενοι σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις», υπερθεμάτισε ο ΓΓ του ΕΟΤ.
«Κινήσαμε την τουριστική βιομηχανία εκεί που η μηχανή μας φαινόταν ότι είχε μείνει ακίνητη λόγω των επιπτώσεων του COVID-19.
Προφανώς η σεζόν είναι τελείως διαφορετική φέτος, αλλά αυτό το περιμέναμε. Δεν είχαμε υψηλές προσδοκίες.
Αλλά, όσα έσοδα κι αν μαζέψουμε τελικά, είτε είναι 3 είτε 4 δισ. ευρώ, δεν θα μπορούσαμε να τα έχουμε στερήσει από την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες» πρόσθεσε.
Εξέφρασε, ωστόσο, την εκτίμηση ότι: «το σοκ του 2020 ήταν τόσο ισχυρό για τον παγκόσμιο τουρισμό, που για να το ξεπεράσουμε θα χρειαστεί χρόνος. Δεν είμαι των ακραίων απόψεων.
Ούτε θα χρειαστούμε 5 χρόνια να ανακάμψουμε, όπως λένε κάποιοι, ούτε όμως θα επιστρέψουμε «μαγικά» στις καλές επιδόσεις του 2019 μέσα στο 2021».
Παράλληλα όμως, έστειλε ένα δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας:
«Η διαφορά το 2021 θα είναι, ότι πλέον έχουμε εφαρμόσει στην πράξη και υγειονομικά πρωτόκολλα και διαδικασίες ασφαλείας στον τουρισμό μας. Ξέρουμε πως θα κινηθούμε καλύτερα!» εξήγησε.
Αναφερόμενος στις ενέργειες του ΕΟΤ για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας στην τουριστική βιομηχανία, ο Γενικός Γραμματέας υπενθύμισε ότι, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ξεκίνησε καμπάνια της χώρας, ήδη εντός της σκληρής καραντίνας τον Απρίλιο, με το Greece from Home.
Για να ακολουθήσει στη συνέχεια «νέα καμπάνια τον Ιούλιο με δύο μηνύματα για το ελληνικό καλοκαίρι και για την ασφάλεια του προορισμού μας, με εξαιρετική επιτυχία», όπως σχολίασε.
«Παράλληλα προετοιμαζόμαστε για το 2021 και ήδη σχεδιάζουμε τις δράσεις προβολής, οι οποίες θα ξεκινήσουν από τα τέλη Οκτωβρίου. Η Ελλάδα πρέπει να βρίσκεται όλο τον χρόνο σε καμπάνια κι αυτό έχουμε σκοπό να κάνουμε από εδώ και πέρα» σημείωσε στο τέλος ο κ Δημ. Φραγκάκης.
Μετά το τέλος των εργασιών, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του τουρισμού της Θεσσαλονίκης.
Συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο κ. Αλέξανδρος Θάνος Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, ο κ.Γρηγόρης Τάσσιος Πρόεδρος της ΠΟΞ, ο κ. Ανδρέας Μανδρινός Πρόεδρος των Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ο κ. Γιάννης Ασλάνης πρόεδρος του TBC, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι της αγοράς και της Αυτοδιοίκησης.
Σχετικά με το FVW Median
Το FVW Median είναι μια από τις σημαντικότερες εκδοτικές εταιρίες της Γερμανίας για τον Τουρισμό. Στόχος της φετινής διοργάνωσης στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική είναι οι ειδικοί της τουριστικής αγοράς της Γερμανίας (αντιπρόσωποι μεγάλων T.Os και ταξιδιωτικών γραφείων, ειδικοί ερευνητές της τουριστικής αγοράς, η συντακτική ομάδα του FVW), να «ανακαλύψουν» μέσω στοχευμένων συζητήσεων και επιλεγμένων περιηγήσεων τα highlights στην προσφορά του τουριστικού προϊόντος των ελληνικών προορισμών.
Πηγή: tourismtoday.gr