Ένα ακόμη brand στον τομέα «sun & beach», για το Καλοκαίρι του 2016 λανσάρει στην αγορά ο THOMAS COOK, επιδιώκοντας να κερδίσει ξανά ένα τμήμα της γερμανικής αγοράς, υποσχόμενος να ικανοποιήσει τους πελάτες και να διατηρήσει τιμές προσιτές.
Το «Casa Cook» το έκτο εμπορικό σήμα του ομίλου, είναι ένα προϊόν που πρεσβεύει έναν πιο εξειδικευμένο τρόπο ζωής με στόχο «την αυξανόμενη ομάδα των νέων σύγχρονων ταξιδιωτών από τα αστικά κέντρα που συμπαθούν τη μόδα και το σχεδιασμό και ψάχνουν για μια υγιή ισορροπία της επαγγελματικής τους ζωής “.
Τα δωμάτια των ξενοδοχείων που θα ενταχθούν στο brand χαρακτηρίζουν η ευελιξία και είναι μοναδικά σχεδιασμένα σαν σπίτια σε ένα «μποέμ-chic” στυλ με έργα τέχνης, έπιπλα αντίκες και τοπικά χαρακτηριστικά, ενώ τα εστιατόρια θα είναι ανοιχτά όλη την ημέρα για φαγητό, ανά πάσα στιγμή.
Το πρώτο ξενοδοχείο Casa Cook – το ανακαινισμένο Sunprime White Pearl Resort που περιλαμβάνει 90 δωμάτια, στα Κολύμπια της Ρόδου – θα ανοίξει το επόμενο Καλοκαίρι.
Δύο ή τρία ξενοδοχεία ακόμη, θα ακολουθήσουν μέχρι το Καλοκαίρι του 2017.
Ο Peter Fankhauser, διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook Group, εξήγησε:
«Η προώθηση ενός προϊόντος αναψυχής εντός των δικών μας ξενοδοχείων είναι ένας σημαντικός πυλώνας της στρατηγικής του Ομίλου μας για κερδοφόρα ανάπτυξη, βοηθώντας μας να ενθαρρύνουμε νέες κατηγορίες πελατών για την επίτευξη της μελλοντικής ανάπτυξης.
Με τα νέα μας ξενοδοχεία Casa Cook, θα φέρουμε μια νέα αντίληψη για τη δημοφιλή και μοντέρνα Sun & Beach αγορά διακοπών. ”
Εν τω μεταξύ, ο Thomas Cook Γερμανίας παρουσίασε το πρόγραμμα «24-ωρη υπόσχεση ικανοποίησης» για τους πελάτες του Neckermann Reisen ως βασική καινοτομία των προϊόντων του για το επόμενο καλοκαίρι.
Οποιοδήποτε παράπονο του πελάτη σε αυτά τα ξενοδοχεία θα πρέπει να επιλυθεί εντός 24 ωρών, διαφορετικά ο πελάτης θα λάβει ένα κουπόνι αξίας 25% της τιμής του πακέτου.
Εναλλακτικά, ο πελάτης μπορεί να αποφασίσει αν επιθυμεί να επιστρέψει στην πατρίδα του και να του επιστραφεί η τιμή του πακέτου.
«Με την 24ωρη υπόσχεση ικανοποίησης, δημιουργούμε μια πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας», δήλωσε ο επικεφαλής της Γερμανίας Stefanie Berk κατά την παρουσίαση του προγράμματος για το καλοκαίρι του 2016.
Η υπηρεσία έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει το «η Neckermann μπορεί» σύνθημα ταξιδιωτικού πράκτορα της αγοράς, ο οποίος παρουσιάζεται τώρα με λογότυπο την ηλιόλουστη καρδιά του ομίλου.
Στο “μέτωπο” των τιμών, ο Thomas Cook χαμηλώνει τις τιμές των πακέτων μεγάλων αποστάσεων, κυρίως λόγω της μεγάλης διαθεσιμότητας πτήσεων.
Η Δομινικανή Δημοκρατία και το Μεξικό, για παράδειγμα, θα είναι 3% φθηνότερα, ο Μαυρίκιος θα μειωθεί κατά 8%, ενώ η Ταϊλάνδη και η Κένυα θα έχουν σταθερές τιμές.
Μεταξύ των προορισμών μικρών και μεσαίων αποστάσεων, υπάρχουν μειώσεις τιμών για την Αίγυπτο και την Τουρκία (-3%) και τη Βουλγαρία (-2%), η Ισπανία θα είναι σταθερή, ενώ η τιμή για την Ελλάδα αυξάνεται κατά 2%.
Πακέτα διακοπών σε μακρινούς προορισμούς, ο αριθμός των οποίων αυξήθηκε κατά διψήφιο ποσοστό φέτος το καλοκαίρι, θα είναι και πάλι στο επίκεντρο του επόμενου έτους.
Η χωρητικότητα έχει επεκταθεί για την Ταϊλάνδη, την Κούβα και το Μαυρίκιο, χάρη στις πτήσεις με Eurowings, ενώ η Condor θα προσθέσει υπηρεσίες από το Μόναχο στο Κανκούν, Αβάνα, Βίντχουκ, Μομπάσα και η Ζανζιβάρη. Κατόπιν αυτού, η Cook έχει προσθέσει περισσότερα ξενοδοχεία στους δύο τελευταίες προορισμούς.
Ανάμεσα στους κοντινούς προορισμούς, το Neckermann Reisen θα προσφέρει περισσότερες οικογενειακές διακοπές στη Βουλγαρία μετά τις βελτιώσεις στην προσφορά προϊόντων της χώρας.
Η χωρητικότητα έχει επεκταθεί σε Μαγιόρκα, Καναρίες Νήσους και της ηπειρωτικής Ισπανίας, καθώς και στην Ελλάδα, και διατηρείται σταθερή στην Τουρκία.
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ