Η Ευρώπη πρωτοστατεί στους κορυφαίους προορισμούς για ταξίδια πολυτελείας το 2023, με την Ελλάδα, την Ιταλία και την Γαλλία να πρωταγωνιστούν, σύμφωνα με έρευνα από την Virtuoso και το exELLENce Group.
Ο τεράστιος αριθμός τουριστών υψηλού εισοδήματος δίνει προτεραιότητα στα wanderlist μεγάλα ταξίδια, ανεξάρτητα από την τιμή.
Η Νότια Αφρική είναι επίσης ισχυρή και συναγωνίζεται ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς ευρωπαϊκές χώρες.
Ο πιο καυτός προορισμός όλων όμως, φαίνεται να είναι η Ιαπωνία. Παρά τους αυστηρούς κανόνες που καθιστούν τα ταξίδια λιγότερο ευέλικτα, οι έρευνες και οι κρατήσεις για την Ιαπωνία ξεπερνούν την υπόλοιπη Ασία.
Ενώ τα διεθνή ταξίδια αυξάνονται, οι σύμβουλοι της Virtuoso λένε επίσης ότι τα ταξίδια εσωτερικού δεν θα σταματήσουν σύντομα, είτε λόγω ευκολίας είτε λόγω διάθεσης να εξερευνήσουν οι ταξιδιώτες την χώρα τους.
Επιθυμία για αποκλειστικές υπηρεσίες
Η επιθυμία για αποκλειστικές υπηρεσίες είναι μια τάση που τροφοδοτείται από πανδημία και δεν επιβραδύνεται.
Οι εύποροι ταξιδιώτες που αρχικά δοκίμασαν ιδιωτικά αεροπλάνα, γιοτ ή βίλες ως μέσο δημιουργίας κοινωνικής απόστασης, τώρα δεν ενδιαφέρονται να επιστρέψουν στις εμπορικές, εκτός από τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που προσφέρουν ευρύτερο φάσμα με άνεση πρώτης κατηγορίας.
Τα κίνητρα για ταξίδια πολυτελείας
Η αυθεντικότητα και οι τοπικές εμπειρίες είναι κινητήρια δύναμη στα πολυτελή ταξίδια εδώ και χρόνια, αλλά η έμφαση στην αφήγηση οδηγεί σε δραστηριότητες που απαιτούν περισσότερη πνευματική και σωματική άσκηση.
Οι σύμβουλοι λένε ότι οι πελάτες C-suite αναζητούν περιπέτειες που ξεπερνούν τη ζώνη άνεσης τους, ενώ άλλοι ταξιδιώτες θέλουν να ζήσουν με ερευνητές στην Ανταρκτική ή επιστήμονες στα Γκαλαπάγκος.
Βιωσιμότητα
Η βιωσιμότητα θα διαδραματίσει πιο σημαντικό ρόλο στον προγραμματισμό των ταξιδιών στο μέλλον και ότι η βιομηχανία πρέπει να δώσει τον τόνο.
Η συνειδητοποίηση του overtourism εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του μυαλού των ανθρώπων, αν και οι νέες ταξιδιωτικές τάσεις συμβάλλουν στην ελάφρυνση του βάρους προορισμών.
Για τους ταξιδιώτες πολυτελείας, η επιθυμία τους να είναι πρώτοι σε έναν προορισμό ανοίγει νέα σημεία ταξιδιού.
Πηγή tourismtoday.gr