Σε πρόγραμμα διαφήμισης συνολικού ύψους 985.000 ευρώ περίπου προχωρά ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ύστερα από συμφωνία με την TUI Group, με το μεγαλύτερο μέρος των δράσεων να αφορά στις αγορές της Βρετανίας, της Γερμανίας και των χωρών της Σκανδιναβίας.
Τα κοινά προγράμματα προβολής θα απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές (Β2C), όσο και στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες της TUI (B2B) και περιλαμβάνουν ένα σύνολο διαφημιστικών ενεργειών, όπως online διαφήμιση μέσω display campaigns, email marketing και social media campaigns, offline ενέργειες μέσω τηλεόρασης ή/και ραδιοφώνου, έντυπων καταχωρήσεων και direct marketing, προώθηση πωλήσεων μέσα στα καταστήματα (in-store activities), ενέργειες δημοσίων σχέσεων, διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για ταξιδιωτικούς πράκτορες (fam trips) κ.ά.
Αναλυτικά, από το συνολικό ποσό για τις αγορές της Γερμανίας και της Βρετανίας θα δοθούν 195.000 ευρώ. Για τις σκανδιναβικές χώρες θα διατεθούν 170.000 ευρώ, για την Ολλανδία 90.000 ευρώ, για τη Ρωσία 85.000 ευρώ, για το Βέλγιο 80.000 ευρώ, για τη Γαλλία 70.000 ευρώ, για την Αυστρία 43.000 ευρώ, για την Ουκρανία 20.350 ευρώ, για την Πολωνία 20.000 ευρώ και για την Ελβετία 12.000 ευρώ.
traveldailynews.gr