- Aρθρο του Ραφαήλ Κουδούνη, Dingo Marketing Team
Πρώτο καθήκον σήμερα είναι να προστατεύσουμε τους συμπολίτες μας
Πρώτο καθήκον σήμερα είναι να προστατεύσουμε τους συμπολίτες μας & αύριο καθήκον μας θα είναι να αποκαταστήσουμε τις ζημιές.
— PrimeMinisterGR (@PrimeministerGR) February 1, 2015
Bλέπουμε την επάνοδο της ελπίδας, της αξιοπρέπειας & της περηφάνιας στους Έλληνες πολίτες.
Bλέπουμε την επάνοδο της ελπίδας, της αξιοπρέπειας & της περηφάνιας στους Έλληνες πολίτες. Yποχρέωση & καθήκον, να μην τους απογοητεύσουμε.
— PrimeMinisterGR (@PrimeministerGR) February 8, 2015
Δήλωση του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά
Δήλωση του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά https://t.co/BHDlwKI4N3
— PrimeMinisterGR (@PrimeministerGR) December 21, 2014
Ανακοίνωση του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά
Ανακοίνωση του Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά http://t.co/UvA1f2WW9Y
— PrimeMinisterGR (@PrimeministerGR) October 31, 2014
279 χιλιάδες likes έχει η σελίδα του κ.Τσίπρα στο Facebook. Την ώρα που ο αρχηγός της αξ.αντιπολίτευσης κ.Σαμαράς, έχει 45 χιλιάδες. Βέβαια η διαφορά αυτή μπορεί να δικαιολογηθεί κοιτώντας τους ψηφοφόρους κάθε κόμματος. Εκεί θα βρεις νέους στον ΣΥΡΙΖΑ και μεγαλύτερους στην ΝΔ. Οι νέοι είναι αυτοί που διατηρούν και λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα, για αυτό και η διαφορά με μια πρώτη ματιά.
Από την άλλη, βλέπωντας τα τιτιβίσματα του καθένα μέσω του λογαριασμού PrimeministerGR, καταλαβαίνεις την επικοινωνιακή διαφορά των δύο. Ο λογαριασμός PrimeministerGR κατά τη διάρκεια θητείας του κ.Σαμαρά ήταν περισσότερο “αναμεταδωτικού χαρακτήρα”, μετέδιδε δήλαδή την δράση του πρωθυπουργού χρησιμοποιόντας τρίτο ενικό δημιουργώντας έτσι μια απόσταση μεταξύ του παραλήπτη του μυνηματος και του πομπού. Σε αντίθεση όσο ο κ.Τσίπρας είναι στο Μέγαρο Μαξίμου, ο λογαριασμός PrimeministerGR, είναι πιο προσωπικός, πιο φιλικός συμφωνα βέβαια και με το επικοινωνιακό προφίλ του κ.Τσίπρα. Υπό άλλες συνθήκες, θα συνέχιζα την ανάλυση όμως από την Google προκύπτει ένα ιστορικό υψηλό στις αναζητήσεις με την λέξη “Grexit”
Από το 2012 που είχαν να κάνουν την εμφάνιση τους τα σενάρια περί Grexit, είχαν να εμφανιστούν αναζητήσεις για το Grexit στην δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου. Από τον Ιανουάριο έως τώρα, οι αναζητήσεις έχουν εκτοξευθεί, αντικατοπτρίζοντας έτσι την ανησυχία του κόσμου. Έχουν αυξηθεί τόσο πολύ οι αναζητήσεις σχετικά με το Grexit που η Google, έχει ειδικό section τις τελευταίες ημέρες στο Google Trends. Ενδεικτικά, οι κυριότερες αναζητήσεις προέρχονται από την Γερμανία την Κύπρο, την Αυστρία και το Λουξεμβούργο(!) και αφορούν ερωτήσεις όπως “Τι είναι το Grexit” , “πως το grexit θα επηρεάσει το ευρώ”, “θα υπάρξει τελικά grexit;”, “μπορεί η Ρωσία να βοηθήσει την Ελλάδα;”