Νέα επιβάρυνση για εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων θα επιβληθεί μέσω της αύξησης του φόρου στα ασφάλιστρα από το 10% που κυμαίνεται στο 15%.
Ειδικότερα στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε και εγκρίθηκε πρόσφατα από το ελληνικό κοινοβούλιο το οποίο περιλαμβάνει τα μέτρα που απαιτούν οι δανειστές αναφέρει ειδικά για τις ασφάλειες πως αυξάνεται ο φόρος από το 10% στο 15%.
Με μια πρώτη ματιά η αύξηση του φόρου κατά 5% φαίνεται μικρή, ωστόσο η αύξηση που καταγράφεται αγγίζει το 50%, και βέβαια πραγματοποιείται τη στιγμή που κυκλοφορούν περίπου 1,5 εκατ. οχήματα ανασφάλιστα με αποτέλεσμα η οποιαδήποτε αύξηση μπορεί να τονώσει ανάλογα και τη μάστιγα που πλήγει εδώ και χρόνια τον κλάδο.
Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν στο Enikonomia πως η συγκεκριμένη αύξηση είναι πιθανό να αυξήσει τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων από την άλλη μεριά ωστόσο ευελπιστούν πως θα ενεργοποιηθεί η νομοθεσία που βρίσκεται σε ισχύ εδώ και 20 μήνες!
Από την άλλη μεριά ο έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών στον ασφαλιστικό κλάδο είναι πολύ πιθανό να μην αφήσει να «περάσει» η αύξηση του φόρου στους καταναλωτές μέσω ειδικών προσφορών και «πακέτων» ώστε να αυξηθούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια από τον κλάδο του αυτοκινήτου.
Πάντως αναλυτές από τον κλάδο των ασφαλειών οχημάτων εκτιμούν πως αν δεν ενεργοποιηθεί ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα η όποια αύξηση και αν επιβληθεί στην φορολογία δεν θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα ούτε στα δημόσια ταμεία αλλά ούτε και στις εταιρείες του κλάδου…
enikonomia.gr