Ειδήσεις

#MyBlue, μία καμπάνια ύμνος στο απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου-Διαγωνισμός φωτογραφίας

«Για να προστατεύσεις τη θάλασσα, πρέπει πρώτα να την ερωτευτείς».
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας #MyBlue που στοχεύει να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό γύρω από την προστασία των θαλασσών, μέσα από ένα θετικό μήνυμα που βασίζεται στην προσωπική μας σχέση με τη θάλασσα, τα συναισθήματα που μας προκαλεί και την ομορφιά του υποθαλάσσιου κόσμου.

Το #MyBlue είναι μια συνεργασία του WWF Ελλάς, του ευρωπαϊκού δικτύου διανομής ντοκιμαντέρ Moving Docs, του Greek Travel Pages και της Anemon και τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ.

Η καμπάνια στηρίζεται επίσης από οργανώσεις, ομάδες πολιτών και εταιρείες που συμμετέχουν στο μήνυμα της προστασίας των θαλασσώνκαθώς και από δύτες, περιβαλλοντολόγους, φωτογράφους, κολυμβητές ή εθελοντές που αφιερώνουν μέρος της ζωής τους στην ανάδειξη της ομορφιάς της θάλασσας.

Η καμπάνια θα διεξαχθεί πρωτίστως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνδυάζεται με την διανομή του ντοκιμαντέρ «Dolphin Man» με θέμα τη ζωή του θρύλου της ελεύθερης κατάδυσης Ζακ Μαγιόλ, από
τον οποίο εμπνεύστηκε ο σκηνοθέτης Λικ Μπεσόν για τη δημιουργία της δημοφιλούς ταινίας «Το Απέραντο Γαλάζιο» (‘The Big Blue’). Το ντοκιμαντέρ, που θα κάνει πρεμιέρα το φθινόπωρο 2017, αφορά την
σχέση που έχουμε με το νερό και την προστασία των ωκεανών. Είναι μια ελληνική παραγωγή (Anemon) σε σκηνοθεσία Λευτέρη Χαρίτου, σε συμπαραγωγή με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, την ΕΡΤ και
τηλεοπτικών καναλιών σε Γαλλία, Γερμανία, Ιαπωνία, Καναδά, Σουηδία, Ελβετία, Ισραήλ, Ιταλία και Κύπρο.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας #MyBlue θα πραγματοποιηθούν δύο διαγωνισμοί φωτογραφίας για το ευρύ κοινό, μέσα από τα social media. Χρήστες ανεξαρτήτως εθνικότητας μπορούν να συμμετέχουν
στους διαγωνισμούς, χωρίς απαραίτητα να είναι επαγγελματίες φωτογράφοι. Οι φωτογραφίες πρέπει να αποτυπώνουν την προσωπική τους σχέση με την θάλασσα, στιγμές από την καθημερινότητά τους ή
τις διακοπές τους γύρω ή μέσα στο νερό, τα συναισθήματα που τους προκαλεί η θάλασσα και τη σημασία που έχει στη ζωή τους.

Ο πρώτος διαγωνισμός (1 Ιουνίου – 31 Αυγούστου) έχει ως θέμα την ελληνική θάλασσα και τον ελληνικό βυθό και διεξάγεται σε συνεργασία με το περιοδικό ΦΩΤΟγράφος και την εταιρεία καταδυτικού εξοπλισμού Apnea. Ο δεύτερος διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε πανευρωπαϊκό επίπεδο το φθινόπωρο με βασικό στοιχείο τη ευρύτερη
σχέση μας με το νερό.

Οι νικητές των διαγωνισμών θα κερδίσουν
προσκλήσεις για την πρεμιέρα της ταινίας, υποβρύχιο εξοπλισμό από
την Apnea (στολή και πλήρες σετ μάσκα-πέδιλα) και αεροπορικά
εισιτήρια.
Τρόπος συμμετοχής στο διαγωνισμό:
1. Μπες στο Facebook event Photo Competition #MyBlue
2. Ανάρτησε τη φωτογραφία σου γράφοντας τα hashtags τουδιαγωνισμού #MyBlue #dolphinmanlm,
τον τόπο και την ν ημερομηνίαπου τραβήχτηκε η φωτογραφία καθώς και μία σύντομη περιγραφή έως
30 λέξεις

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου