Η British Airways Holidays παρουσιάζει την Έκθεση Ταξιδιωτικών Τάσεων 2025, προσδιορίζοντας τους πιο αναζητούμενους προορισμούς διακοπών του Ιανουαρίου 2025. Ανάμεσα στους οκτώ προορισμούς, η Κρήτη καταλαμβάνει την τρίτη θέση και η Κως την έβδομη.
Η British Airways Holidays εγκαινιάζει το 2025 Travel Trends Report αποκαλύπτοντας την «Hotlist» της έκθεσης, που παρουσιάζει τους πιο δημοφιλείς προορισμούς από τις περισσότερες αναζητήσεις του Ιανουαρίου. Οι προορισμοί αυτοί ανέρχονται σε οκτώ και τα ελληνικά νησιά της Κρήτης και της Κω κάνουν αισθητή την παρουσία τους με αύξηση 44% και 16% αντίστοιχα.
Με βάση την Έκθεση Ταξιδιωτικών Τάσεων 2025, τα συμπεράσματα έχουν ως ακολούθως:
Γεγονός αποτελεί πως το 41% των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου επιλέγουν προορισμούς από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δοκιμάσουν ένα συγκεκριμένο εστιατόριο ή ένα είδος φαγητού στο εξωτερικό. Ωστόσο, σχετικά με τα άτομα ηλικίας 55 και άνω, ενδιαφέρον αποτελεί πως 1 στους 5 λένε ότι αισθάνονται εμπνευσμένοι επίσης.
Το 71% των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου ηλικίας 18-24 ετών και το 68% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών επιλέγουν προορισμό με βάση τη δυνατότητα να ενσωματώσουν στις διακοπές τους τα χόμπι / ενδιαφέροντά τους. Ενώ μόνο το 31% των ατόμων ηλικίας 55 και άνω αισθάνθηκε το ίδιο.
Το 90% των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου που διαβάζουν περισσότερο στις διακοπές σε σχέση με το σπίτι είναι πιο πιθανό να διαβάσουν ένα πλήρες βιβλίο στις διακοπές έναντι της κανονικής καθημερινής ζωής.
Ανερχόμενοι “Αστέρες”
Οκτώ προορισμοί που αυξάνονται σε δημοτικότητα με βάση τις αναζητήσεις πακέτων διακοπών κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου 2025 είναι:
Αγαδίρ +308%
Αμπού Ντάμπι +94%
Κρήτη +44%
Κοχ Σάμουι +38%
Γιβραλτάρ +17%
Νάσβιλ +17%
Κω +16%
Κατάρ +16%
Οι περισσότεροι αναζητούμενοι προορισμοί πακέτων διακοπών στην πώληση του Ιουνίου 2025 είναι:
1. Νέα Υόρκη
2. 2. Ντουμπάι
3. Μπαρμπάντος
4. Κανκούν
5. Τενερίφη
6. Ορλάντο
7. Μαλδίβες
8. Μαυρίκιος
9. Αγία Λουκία
10. Μάλτα
Διακοπές με πρόγραμμα
Οι παραδοσιακές διακοπές all-inclusive κάνουν μια πλήρως ανεπτυγμένη επιστροφή, με μπουφέ και οργανωμένες δραστηριότητες που κερδίζουν τις νεότερες γενιές που προτιμούν αβίαστες, χωρίς άγχος αποδράσεις σε ένα προκαθορισμένο σημείο τιμών. Σύμφωνα με την έρευνα πελατών το 42% λέει ότι “θέλουν μόνο φαγητό, ποτό και ύπνο” όταν πηγαίνουν διακοπές. Ταυτόχρονα, το ένα τρίτο (32%) των πελατών λέει ότι τους αρέσουν οι διακοπές όπου οργανώνονται δραστηριότητες για αυτούς.
Ταξιδιωτικό Πλάνο
Τα ταξίδια με την οικογένεια για μια ετήσια απόδραση, η συγκέντρωση γονέων για την φροντίδα των παιδιών στις διακοπές, σχηματίζουν το «Trip Collectives». Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ομαδικά ταξίδια, όπου μια κράτηση του καλύπτει όλους, αυτή η τάση βλέπει άτομα, ζευγάρια ή οικογένειες να κάνουν ξεχωριστές κρατήσεις, αλλά να συντονίζουν τις διαμονές στο ίδιο ξενοδοχείο ή θέρετρο ταυτόχρονα. Αυτή η αυξανόμενη τάση υποστηρίζεται από την έρευνα του Ιανουαρίου 2025 Coasts/YouGov Plc, η οποία αποκάλυψε ότι το 71% των ενηλίκων που σχεδιάζουν να πάνε διακοπές το 2025, προσπαθούν να συγχρονίσουν τις ημερομηνίες των διακοπών τους με φίλους ή οικογένειες.
Ο Andrew Flintham, Διευθύνων Σύμβουλος της British Airways Holidays, δήλωσε: «Η τρίτη ετήσια έκθεσή μας παρέχει εντυπωσιακή εικόνα για το πώς οι καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου προσπαθούν να ταξιδέψουν. Όχι μόνο αναζητούν νέους τρόπους για να βελτιστοποιήσουν το χρόνο τους μακριά, αλλά υπάρχει μια σαφής τάση στους ταξιδιώτες να αγκαλιάζουν τα παραδοσιακά στοιχεία διακοπών με τους ομοίους του all-inclusive. Με το 43% των ενηλίκων του Ηνωμένου Βασιλείου που πηγαίνουν διακοπές να συμφωνούν ότι η ιδέα της διοργάνωσης όλων των εξαρτημάτων των διακοπών τους έκανε να αισθάνονται άγχος, είναι σαφές ότι υπάρχει ισχυρή ζήτηση, τώρα περισσότερο από ποτέ, για τα πακέτα διακοπών μας. Στο British Airways Holidays, είναι στον πυρήνα μας να παρέχουμε στους πελάτες μας όλα όσα χρειάζονται για να κάνουν το χρόνο τους μακριά αξέχαστο και να ανακουφίσουν το άγχος του σχεδιασμού, ώστε να μπορούν να πάρουν στα σοβαρά τις διακοπές τους. Οι γνώσεις και τα ευρήματα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση βασίστηκαν σε έρευνα που διεξήγαγε η Globetrender, ο κορυφαίος οργανισμός πρόβλεψης ταξιδιωτικών τάσεων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Πηγή: money-tourism.gr