Το κλειδί βρίσκεται στο My, στο δικό μου. Όλα αυτά που κάνουν τα ψώνια μια προσωπική διαδικασία, μια προσπάθεια να βρω όλα αυτά που σημαίνουν πολλά για την καθημερινότητα αυτών που αγαπώ και για εμένα.
Αυτός είναι ο προφανής στόχος της νέας καμπάνιας των My Market. Στοχεύουν στην καρδιά των καταναλωτών μας, μέσα από το συναίσθημα, μέσα από τη φροντίδα μας γι’ αυτούς και για όσους εκείνοι με τη σειρά τους φροντίζουν και αγαπούν!
Το «My», σηματοδοτεί μια νέα εποχή, μια νέα υπόσχεση προς τον καταναλωτή για ένα super market που είναι στα αλήθεια «το δικό του», το οποίο μπορεί να νιώθει «δικό του» ακριβώς όπως και τη γειτονιά του, το σπίτι του, την οικογένειά του και καθετί που αφορά τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα συναισθήματά του.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα My Market δίνουν την υπόσχεσή ότι είναι το βασικό, το καθημερινό, το αγαπημένο μασ super market. Το «δικό μας» super market σε περισσότερα από 200 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
Ποιος είπε ότι κάθε επίσκεψη στο «δικό μου super market”, τα «My Market» δεν είναι μια συνειδητή επιλογή σεβασμού και κατανόησης όλων αυτών που είναι πραγματκά σημαντικά για μένα;