Άγχος, στρες, κατάθλιψη, διατροφικές διαταραχές, τάσεις απομόνωσης είναι τα αποτελέσματα των μελετών που σκιαγραφούν μία πραγματικά σκληρή, εφιαλτική εικόνα για τις επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των παιδιών. Με το κλείσιμο των σχολείων, ακόμη και «μαθητές που δεν παρουσίαζαν προβληματική συμπεριφορά, ξαφνικά άρχισαν να έχουν προβλήματα, λόγω της κοινωνικής απομόνωσης, του άγχους και του φόβου για το μέλλον. Πάντως τα δύσκολα είναι μπροστά. Αν δεν ήμασταν έτοιμοι υγιεινομικά για την πανδημία του κορωνοϊού, σίγουρα δεν είμαστε έτοιμοι για την αντιμετώπιση των ψυχικών συνεπειών της και την αντιμετώπιση τους. Από την άλλη σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα καθηγητών του ΑΠΘ «η τηλεκπαίδευση έμεινε μετεξεταστέα» αφού το 42% των μαθητών δεν είχαν υπολογιστή κι ο ένας στους τρεις παρακολουθούσε τα μαθήματα μέσω κινητού τηλεφώνου. Ως αποτέλεσμα, οι 8 στους 10 δήλωσαν «λίγο» ή «καθόλου» ευχαριστημένοι. Την ίδια ώρα, οι καθηγητές στην πλειοψηφία τους υποχρεώθηκαν να «αυτο-επιμορφωθούν» ενώ απέκτησαν με ατομική δαπάνη τα αναγκαία μέσα για να κάνουν τη δουλειά τους
Σκληρές επιπτώσεις
