Ειδήσεις

Διχασμένοι οι υποψήφιοι για τα θέματα της Βιολογίας

Έπεσε χθες η αυλαία των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τη μεγαλύτερη κατηγορία τελειοφοίτων των Γενικών Λυκείων με το μάθημα της Βιολογίας Γενικής Παιδείας και Προσανατολισμού.
Αυτό θα κρίνει τα δεδομένα για τους υποψηφίους του 3ου Επιστημονικού Πεδίου των Επιστημών Υγείας και των Ιατρικών Σχολών, στο οποίο συγκεντρώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός αριστούχων.
Στις 21 Ιουνίου οι Πανελλαδικές ολοκληρώνονται και για τους υποψηφίους των Επαγγελματικών Λυκείων που θα εξεταστούν σε μαθήματα ειδικότητας.
Οι εξετάσεις στα ειδικά μαθήματα θα γίνουν μεταξύ 22-30 Ιουνίου. Όπως κάθε χρόνο, τα βαθμολογικά αποτελέσματα αναμένονται στα τέλη Ιουνίου ή στις πρώτες ημέρες του Ιουλίου.
Οι μαθητές βρήκαν χθες τα θέματα γενικής παιδείας βατά κι εύκολα ενώ δυσκολεύτηκαν όσοι έγραφαν βιολογία προσανατολισμού. Πλέον όλοι αγωνιούν για τις βαθμολογίες οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν στα τέλη Ιουνίου.
«Οι εξετάσεις ολοκληρώθηκαν χωρίς προβλήματα όλες αυτές τις ημέρες. Τα θέματα σε γενικές γραμμές ήταν βατά και αναμενόμενα, πέρα από κάποιες περιπτώσεις όπως τα μαθηματικά όπου ο βαθμός δυσκολίας ήταν αυξημένος. Τυχαίνει άλλωστε κάθε φορά να είναι αυξημένος ο βαθμός δυσκολίας σε κάποιο από τα μαθήματα και να καθορίζει τις βάσεις. Δεν μπορούμε όμως ακόμη να εξάγουμε σαφή συμπεράσματα και θεωρώ ότι θα έχουμε κάποια πρώτη εικόνα όταν λάβουμε τα πρώτα στοιχεία από τα διορθωτικά κέντρα. Προβλέπεται πάντως ότι θα έχουμε κι εφέτος, όπως κάθε χρόνο, σημαντικές επιτυχίες σε επίπεδο νομού. Οι μαθητές έδειξαν μία μεγάλη συνέπεια και σοβαρότητα και πιστεύω ότι αρκετοί θα διακριθούν», δήλωσε στη «δημοκρατική» ο πρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου, κ. Ανδρέας Μαρίνος, ο οποίος επεσήμανε για μία ακόμη φορά ότι θα πρέπει να αλλάξει το αναχρονιστικό αυτό μοντέλο των πανελληνίων, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Θεωρώ όμως ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι πανελλήνιες. Η ΕΛΜΕ έχει ταχθεί καταρχήν υπέρ της μείωσης της ύλης των εξετάσεων… Ταυτόχρονα όμως πρέπει να διατηρηθεί η αξιοπιστία των εξετάσεων όπως συμβαίνει και τώρα».
Οι μαθητές απαντούν στη «δημοκρατική» για το βαθμό δυσκολίας των θεμάτων στο μάθημα της βιολογίας:
Ραφαέλα Λαϊνά
Θα χαρακτήριζα τα θέματα προσανατολισμού δύσκολα και απαιτητικά, τουλάχιστον για κάποιο μαθητή ο οποίος δεν είχε προετοιμαστεί κατάλληλα. Εγώ έδινα για δεύτερη φορά και ευτυχώς είχα την περσινή εμπειρία η οποία με βοήθησε πάρα πολύ!
Αγγελική Πουρνάρα
Τα θέματα βιολογίας προσανατολισμού δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολα. Ο βαθμός δυσκολίας είναι τέτοιος που απαιτούσε καλό διάβασμα και καλή προετοιμασία. Ήταν δε πάρα πολλά τα θέματα για το χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας.
Νίκος Μαλατέστας
Έγραφα βιολογία προσανατολισμού και θα έλεγα ότι δυσκολεύτηκα αρκετά με τα θέματα. Απαιτούσαν πολύ καλή προετοιμασία. Επίσης έχω να πω ότι ήταν πολύ λίγος ο χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας. Όποιος δεν είχε προετοιμαστεί κατάλληλα, θα μπορούσε πολύ εύκολα να πελαγώσει.
Θοδωρής Κηπουρός
Τα θέματα της βιολογίας γενικής παιδείας ήταν μέτριας δυσκολίας. Προσωπικά πιστεύω ότι χρειαζόταν κάποια καλή προετοιμασία. Τουλάχιστον όλοι όσοι δίνουν βαρύτητα σε αυτό το μάθημα, έπρεπε να είχαν κάνει το ανάλογο διάβασμα.
Δέσποινα Μαργετάκη
Δεν θα έλεγα ότι δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα με τη βιολογία γενικής παιδείας. Πιστεύω ότι ήταν αναμενόμενα.
Θανάσης Παπαδόπουλος
Τα θέματα στη βιολογία προσανατολισμού δεν θα έλεγα ότι με δυσκόλεψαν ιδιαίτερα. Υπήρχαν κάποιες παγίδες, τις οποίες έπρεπε να προσέξεις, αλλά αν έβαζες τη σκέψη σε τάξη από την αρχή, δεν θα είχες κανένα πρόβλημα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου