Υπεγράφη χθες η σύμβαση για τη Β’ φάση της επέκτασης του ξύλινου πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου μεταξύ του προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, κ. Μιχάλη Χριστοδούλου και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας, κ. Ιωάννη Γλυνού.
Στον ηλεκτρονικό μειοδοτικό διαγωνισμό συμμετείχαν 12 εταιρείες και αναδείχθηκε η ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. που προσέφερε το μεγαλύτερο ποσοστό έκπτωσης ήτοι 49,15%. Πρόκειται για ένα έργο με συνολικό προϋπολογισμό 1.250.000 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 780.000 εξασφαλίστηκαν από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το πρόγραμμα Βιώσιμη Αστική Ανάπλαση (ΒΑΑ), ενώ τα υπόλοιπα προέρχονται από πόρους του λιμενικού ταμείου.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο δήμαρχος Ρόδου, Φώτης Χατζηδιάκος στα τοπικά ΜΜΕ, επανέλαβε ότι μέχρι και την τελευταία ημέρα, η παρούσα δημοτική αρχή θα εργάζεται ασταμάτητα για να προχωρήσουν τα έργα που έχουν δρομολογηθεί κατά τη διάρκεια της θητείας της. «Όπως έχω πει και πριν τις εκλογές, η παρούσα δημοτική αρχή θα δουλεύει ασταμάτητα, μέχρι και την τελευταία ημέρα. Στο πλαίσιο αυτών των ανειλημμένων υποχρεώσεών μας, εντάσσεται και η υπογραφή της σύμβασης για την εκτέλεση ενός ακόμη εμβληματικού έργου, τη Β’ φάση της επέκτασης του ξύλινου πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου από την οδό Αυστραλίας έως το λιμάνι της Ρόδου, δηλαδή από τα παλιά σφαγεία έως την περιοχή ΚΟΒΑ.
Πέρασε πολύς καιρός για την ολοκλήρωση των μελετών και μέχρι να πάρουμε τις σχετικές εγκρίσεις από το ΚΑΣ… Είναι ένα από τα έργα που δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη. Τόσο ο πρόεδρος του ΔΛΤ, Μ. Χριστοδούλου όσο και εγώ βρεθήκαμε πολλές φορές στο ΚΑΣ μέχρι να πάρουμε τις απαιτούμενες εγκρίσεις. Οι πόροι της συγκεκριμένης φάσης του έργου προέρχονται από το ΕΣΠΑ και το πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης. Το συγκεκριμένο κονδύλι δικαιούνται δήμοι άνω των 50.000 κατοίκων. Συνεπώς στα όρια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, θα μπορούσε μόνο η Ρόδος να ενταχθεί στο πρόγραμμα…», ανέφερε ο κ. Χατζηδιάκος.
Όπως τόνισε ο δήμαρχος, με το συγκεκριμένο αυτό έργο συνδέονται δύο ακόμη αναπλάσεις. Η μία έχει να κάνει με την αναμόρφωση του παραλιακού μετώπου (με προϋπολογισμό 2,6 εκατ. ευρώ). Η δεύτερη αφορά στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης που ξεκινά από την μαρίνα και περικλείει την γύρω περιοχή των σφαγείων όπου προβλέπεται η κατασκευή χώρων στάθμευσης, ποδηλατοδρόμου και πεζόδρομου. Το έργο εντάχθηκε πρόσφατα με απόφαση του περιφερειάρχη και ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 3.038.000 ευρώ. Τα δύο εκατ. ευρώ προέρχονται από το ΕΣΠΑ και τα υπόλοιπα από ίδιους πόρους του δήμου. Η όλη περιοχή λοιπόν του παραλιακού μετώπου με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν, πρόκειται να αλλάξει όψη.
Επίσης, ο κ. Χατζηδιάκος δήλωσε ότι τις επόμενες ημέρες πρόκειται να υπογραφεί η σύμβαση και με τον ανάδοχο του έργου της συντήρησης της Ροδιακής Έπαυλης. Επίσης στο αμέσως επόμενο διάστημα πρόκειται να ολοκληρωθούν και οι εργασίες της ενεργειακής αναβάθμισης στο δημαρχείο και θα φύγουν από τις προσόψεις οι σκαλωσιές (έργο ενταγμένο στο πρόγραμμα INTERREG Ελλάδα-Κύπρος).
«Όπως έχω πει, μέχρι την 31η Αυγούστου θα προχωρούμε στην υλοποίηση όλων αυτών για τα οποία έχουμε την ευθύνη. Από την 1η Σεπτέμβρη θα παρακολουθούμε όλα αυτά τα έργα που είναι σε εξέλιξη, από το νέο μας ρόλο», κατέληξε ο δήμαρχος.
Από την πλευρά του ο κ. Χριστοδούλου δήλωσε τα εξής: «Η ανάπλαση της ανατολικής πλευράς της πόλης της Ρόδου ήταν βασικός μας στόχος από την αρχή της ανάληψης των καθηκόντων μας. Υπάρχουν και τα συνοδά έργα για τα οποία έχουμε λάβει εγκρίσεις από το ΚΑΣ και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στο στάδιο έγκρισης της περιβαλλοντικής μελέτης για την επέκταση του μόλου των αγγέλων, όπου θα μπορούν να φιλοξενηθούν όλα τα επαγγελματικά σκάφη για να ανασάνει το κέντρο της πόλης, ένα έργο της τάξης των 2.800.000 ευρώ. Ένα άλλο έργο έχει να κάνει με τους κλειστούς χώρους στάθμευσης έτσι ώστε να αποσυμφορηθεί το κέντρο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω το δήμαρχο που με εμπιστεύθηκε. Πιστεύω ότι έγινε καλή δουλειά όλα αυτά τα χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό του ΔΛΤ. Ευχαριστώ την περιφέρεια που χρηματοδότησε το συγκεκριμένο έργο από το πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης και την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή που μας βοήθησε πάρα πολύ. Ευχαριστώ τέλος τις τεχνικές υπηρεσίες της Μ. Πόλης, την Αρχαιολογία και όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτό».
Ο κ. Γλυνός δήλωσε ότι η ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Ρόδου είναι ένα πρότυπο έργο πανελλαδικά και δεσμεύθηκε ότι το νέο τμήμα του ξύλινου πεζόδρομου-ποδηλατόδρομου θα παραδοθεί στον προβλεπόμενο από τη σύμβαση χρόνο (εννέα έως 12 μήνες). «Χαίρομαι που αναλαμβάνουμε ένα κομμάτι της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου. Σας διαβεβαιώνω ότι θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για άρτια και εμπρόθεσμη εκτέλεση του έργου», είπε ο κ. Γλυνός.
https://www.dimokratiki.gr/20-08-2019/ypegrafi-i-symvasi-gia-tin-epektasi-toy-xylinoy-pezodromoy-podilatodromoy/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.