Ειδήσεις

TUI: Η Ελλάδα και με τη… βούλα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς το φετινό καλοκαίρι – Στα επίπεδα του 2019 οι κρατήσεις 

Οι επιδόσεις του ομίλου TUI τη φετινή, καλοκαιρινή περίοδο πρόκειται να ανταποκριθούν πλήρως στις προσδοκίες του κορυφαίου τουριστικού ομίλου, με τον ίδιο τον όμιλο να επιβεβαιώνει ότι η Ελλάδα βρίσκεται και επισήμως, μαζί με την Ισπανία και την Τουρκία, στους τρεις Top τουριστικούς προορισμούς. Ενώ το μοτίβο των μεταγενέστερων κρατήσεων θα συνεχιστεί και τον προσεχή χειμώνα.

Οι συνολικές, καλοκαιρινές κρατήσεις ολοκληρώθηκαν στα 12,9 εκατομμύρια -το 91% των επιπέδων πριν από την πανδημία του 2019-, αυξημένες κατά 1,4 εκατ., σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις.

Η υψηλή τουριστική περίοδος του Ιουλίου και του Αυγούστου έκλεισε στο 94% των επιπέδων του καλοκαιριού του 2019 για τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική εταιρία της Ευρώπης.

Οι σωρευτικές κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο για το καλοκαίρι του 2022 παραμένουν +4% μπροστά από το καλοκαίρι του 2019, με τη δυναμική των κρατήσεων στη Γερμανία και την Ολλανδία να είναι πολύ μπροστά από τα επίπεδα του καλοκαιριού του 2019.

H Ισπανία, με τα Κανάρια νησιά και τις Βαλεαρίδες νήσους, η Ελλάδα και η Τουρκία αποτέλεσαν κι εφέτος δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς για τους πελάτες της TUI, η οποία διακίνησε πάνω από 5,3 εκατ. κατά τη διάρκεια της υψηλής καλοκαιρινής περιόδου του Ιούλιο και του Αύγουστο, διπλασιάζοντάς τους, έναντι των 2,6 εκατ. πελατών που ταξίδεψαν τους αντίστοιχους, περυσινούς μήνες.

Η TUI αποκάλυψε ότι το κόστος διακοπής πτήσης “παραμένει σε υψηλά επίπεδα”, αλλά συνέχισε να βελτιώνεται κατά την περίοδο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου 2022.

Επιστρέφουν οι χειμερινές κρατήσεις

Οι κρατήσεις για τον χειμώνα 2022-23 βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο, εντούτοις η TUI εκτιμά ότι το χειμερινό πρόγραμμα θα είναι κοντά στα κανονικά προ-πανδημικά επίπεδα, με τη δυνατότητα ευέλικτης προσαρμογής της χωρητικότητας ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών. “Θα αξιοποιήσουμε το ευέλικτο και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο για να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε στους πελάτες μας όχι μόνο την καλύτερη εμπειρία χειμερινών διακοπών, αλλά και τη βεβαιότητα ότι η TUI παραμένει η καλύτερη επιλογή για ταξίδια διακοπών”, επισημαίνει ο όμιλος στην ανακοίνωσή του.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι κρατήσεις για το χειμώνα 2022-23 ανέρχονται στο 78% των επιπέδων του χειμώνα 2018-19, με τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο να ανέρχονται στο 81%.

Το Ηνωμένο Βασίλειο, με το 36% του προγράμματος να πωλείται, είναι η πιο προηγμένη περιοχή με κρατήσεις για τον ερχόμενο χειμώνα.

Όπως και το καλοκαίρι, παρατηρείται μια τάση προς ένα υψηλότερο ποσοστό βραχυπρόθεσμων κρατήσεων για τον χειμώνα, ενώ αυξάνονται και οι ενδιάμεσες κρατήσεις, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή ζήτηση των πελατών για ταξίδια διακοπών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου, οι ξενοδοχειακές πληρότητες του Ιουλίου και του Αυγούστου επανήλθαν στα προ-πανδημικά επίπεδα και οι μέσες, ξενοδοχειακές τιμές ήταν υψηλότερες, ενώ αναμένεται συνέχιση της ισχυρής ζήτησης για τον χειμώνα 2022-23, ιδίως στα Κανάρια νησιά και την Καραϊβική.

Οι πληρότητες και στην κρουαζιέρα σημείωσαν ανοδικές τάσεις, ενώ οι τιμές ανήλθαν με τη σειρά τους στα επίπεδα του 2019. Οι πληρότητες για τον χειμώνα 2022-23 στον τομέα της κρουαζιέρας για τον όμιλο TUI εξελίσσονται σε ποσοστά υψηλότερα από τα επίπεδα του 2019.

Ο “βραχίονας” TUI Musement “αύξησε σημαντικά” τις πωλήσεις περιηγήσεων και δραστηριοτήτων σε 6,3 εκατομμύρια το έτος μέχρι σήμερα.

Η TUI επιβεβαίωσε εκ νέου τις προσδοκίες της για επιστροφή σε “σημαντικά θετικά υποκείμενα κέρδη” για αυτό το οικονομικό έτος, που λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου.

Κοινή ανακοίνωση Fritz Joussen – Sebastian Ebel

Σε κοινή ανακοίνωσή τους ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου TUI, Fritz Joussen, και ο οικονομικός διευθυντής, Sebastian Ebel, σχολίασαν: “Το 2022, βλέπουμε ένα ισχυρό ταξιδιωτικό καλοκαίρι, σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το καλοκαίρι του 2019. Επιβεβαιώνουμε την πρόβλεψή μας να ολοκληρώσουμε το οικονομικό έτος 2022 με ένα σημαντικά θετικό υποκείμενο EBIT. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κρατήσεις συνεχίζουν να είναι πολύ πάνω από τα προ κρίσης επίπεδα στο +4% και οι κρατήσεις στη Γερμανία και την Ολλανδία είναι επίσης πάνω από τα επίπεδα του 2019, τις τελευταίες εβδομάδες. Η τάση είναι προς διακοπές υψηλότερης αξίας ή μεγαλύτερης διάρκειας, με υψηλότερο συνολικό προϋπολογισμό. Αυτό είναι ενθαρρυντικό και δείχνει την σημερινή σημασία των διακοπών και των ταξιδιωτικών εμπειριών στην εποχή μετά τον κορωνοϊό. Το ισχυρό εμπορικό μας σήμα, το αποκλειστικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων με εμπειρίες διακοπών σε ιδιόκτητα ξενοδοχεία, κλαμπ και κρουαζιερόπλοια και η ισχυρή παρουσία σε προορισμούς είναι ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, που θα συνεχίσουν να αποδίδουν και στα οποία στηριζόμαστε. Μέσω των προγραμμάτων αποδοτικότητας που υλοποιήθηκαν με επιτυχία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχουμε επίσης μειώσει σημαντικά και βιώσιμα τη δομή του κόστους μας. Είμαστε πιο ευέλικτοι, πιο ψηφιοποιημένοι και πιο αποτελεσματικοί. Αυτό μας δίνει την ελευθερία να επενδύσουμε στον πελάτη και στην εμπειρία των διακοπών: Η ποιότητα, η εξυπηρέτηση και η βιωσιμότητα είναι η προτεραιότητά μας”.

Πηγή money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου