Τοπικές Ειδήσεις

«Λογοδοσία» ζητά ο Αλέξανδρος Κολιάδης από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου και τους προέδρους της ΔΕΥΑΡ, της ΔΕΡΜ ΑΕ και της Κολοσσός 2047

Σειρά από επιστολές στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ρόδου και στους προέδρους της ΔΕΥΑ Ρόδου, της ΔΕΡΜ ΑΕ και της Κολοσσός 2047,απέστειλε ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Ρόδου κ. Αλέξανδρος Κολιάδης ζητώντας «λογοδοσία» και να απέχουν από την λήψη αποφάσεων που θα δεσμεύουν την δική του διοίκηση μετά την 31η Δεκεμβρίου 2023.
Πιο συγκεκριμένα στην επιστολή του κ. Κολιάδη προς τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου κ. Μ. Σοκορέλο αναφέρονται τα εξής:
«Κύριε Πρόεδρε,
Στο πλαίσιο της αναλυτικής και πλήρους ενημέρωσής μου ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων μου, παρακαλώ να μου χορηγηθούν κατ’ αρχή και το ταχύτερο δυνατόν, τα παρακάτω στοιχεία.
Αναφορικά με τις Διευθύνσεις Τεχνικών Έργων & Υποδομών και Μεσαιωνικής Πόλης & Μνημείων:
-Τα Τεχνικά Προγράμματα των ετών 2019 εως και 2023, όπως διαμορφώθηκαν τελικά και ισχύουν.
-Πίνακας ολοκληρωμένων συμβάσεων έργων ανά πηγή χρηματοδότησης, από 1/10/2019 έως και σήμερα (τίτλος, προυπολογισμός, τρόπος ανάθεσης, ημερομηνία υπογραφής σύμβασης, ανάδοχος, ποσό σύμβασης, αρχική προθεσμία ολοκλήρωσης, παρατάσεις, τελικό ύψος πληρωμών, ημερομηνία πρωτοκόλλων παραλαβής, αριθμός απόφασης έγκρισής τους από το Δ.Σ.). Να συνοδεύεται από αντίγραφα των σχετικών Πρωτοκόλλων Παραλαβής.
-Πίνακας ενεργών συμβάσεων έργων ανά πηγή χρηματοδότησης (τίτλος, προυπολογισμός, τρόπος ανάθεσης, ημερομηνία υπογραφής σύμβασης, ανάδοχος, ποσό σύμβασης, αρχική προθεσμία ολοκλήρωσης, παρατάσεις, σύνολο πληρωμών μέχρι σήμερα, υπολειπόμενο ποσό ολοκλήρωσης της σύμβασης).
Τα αντίστοιχα όπως παραπάνω (2 & 3) για τις συμβάσεις μελετών.
-Πίνακας μελετών έργων που έχουν συνταχθεί από τις υπηρεσίες και δεν έχουν προχωρήσει σε στάδιο υλοποίησης.
-Πίνακας μελετών έργων που βρίσκονται σε στάδιο σύνταξης από τις υπηρεσίες και δεν έχουν ολοκληρωθεί.
-Πίνακας υπηρετούντος προσωπικού σε κάθε Διεύθυνση, ανά ειδικότητα και σχέση εργασίας.
Αναφορικά με τις Διευθύνσεις Περιβάλλοντος & Πρασίνου και Καθαριότητας & Ανακύκλωσης:
-Πίνακας ολοκληρωμένων συμβάσεων έργων και υπηρεσιών ανά πηγή χρηματοδότησης, από 1/10/2019 έως και σήμερα (τίτλος, προυπολογισμός, τρόπος ανάθεσης, ημερομηνία υπογραφής σύμβασης, ανάδοχος, ποσό σύμβασης, αρχική προθεσμία ολοκλήρωσης, παρατάσεις, τελικό ύψος πληρωμών, ημερομηνία πρωτοκόλλων παραλαβής, αριθμός απόφασης έγκρισής τους από το Δ.Σ.). Να συνοδεύεται από αντίγραφα των σχετικών Πρωτοκόλλων Παραλαβής.
-Πίνακας ενεργών συμβάσεων έργων και υπηρεσιών ανά πηγή χρηματοδότησης (τίτλος, προυπολογισμός, τρόπος ανάθεσης, ημερομηνία υπογραφής σύμβασης, ανάδοχος, ποσό σύμβασης, αρχική προθεσμία ολοκλήρωσης, παρατάσεις, σύνολο πληρωμών μέχρι σήμερα, υπολειπόμενο ποσό ολοκλήρωσης της σύμβασης).
Τα αντίστοιχα όπως παραπάνω (8 & 9) για τις συμβάσεις μελετών και προμηθειών.
Βεβαίωση του αρμόδιου Διευθυντή, για την συνολική παραγωγή στερεών αποβλήτων στον Δήμο το έτος 2022, την ποσότητα που αξιοποιήθηκε με ανακύκλωση, κομποστοποίηση ή άλλο τρόπο και την ποσότητα που τελικά οδηγήθηκε για υγειονομική ταφή.
-Βεβαίωση του αρμόδιου Διευθυντή, για τον διαθέσιμο προς χρήση όγκο σήμερα σε κάθε ΧΥΤΑ και τον αντίστοιχο διαθέσιμο χρόνο εκμετάλλευσής του από σήμερα και μετά.
-Πίνακας υπηρετούντος προσωπικού σε κάθε Διεύθυνση, ανά ειδικότητα και σχέση εργασίας.
Παρακαλώ επίσης, να μου χορηγήσετε σε ηλεκτρονική μορφή το σύνολο των πρακτικών των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και των Επιτροπών, καθώς και αντίγραφα των Κανονισμών που διέπουν τη λειτουργία των οργάνων του Δήμου και των διαφόρων δραστηριοτήτων στην περιοχή ευθύνης του (πλανόδιο εμπόριο, λαικές, εμποροπανηγύρεις, κοινόχρηστοι χώροι, κλπ).
Τα στοιχεία αυτά και προς αποφυγή καθυστερήσεων, μπορεί να μου παραδίδονται και τμηματικά. Θα επανέλθω για την αναζήτηση πρόσθετων στοιχείων ενημέρωσης ή νέων που θα αφορούν άλλους τομείς της δραστηριότητας του Δήμου, Νομικών Προσώπων και Επιχειρήσεών του.
Κλείνοντας, παρακαλώ στο βαθμό που είναι εφικτό, για την παραχώρηση χώρου προσωρινής εγκατάστασής μου εντός του Δημαρχείου».
Ενδεικτική είναι και η επιστολή του προς τον πρόεδρο της ΔΕΡΜ ΑΕ κ. Αθηνόδωρο Κωνσταντίνου:
«Κύριε Πρόεδρε,
Στο πλαίσιο της αναλυτικής και πλήρους ενημέρωσής μου ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων μου, παρακαλώ να μου χορηγηθούν κατ’ αρχή και το ταχύτερο δυνατόν τα παρακάτω στοιχεία.
-Ο εγκεκριμένος Ισολογισμός της Δ.Ε.Ρ.Μ.Α.Ε. και η συνοδεύουσα αυτόν Έκθεση Ορκωτών Ελεγκτών για τη διαχειριστική περίοδο από 1/1/2022 έως 31/12/2022.
-Οι τρέχουσες δανειακές υποχρεώσεις της (πιστωτικά ιδρύματα, ποσά και όροι).
-Οι ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις της από όλες τις μισθωτικές συμβάσεις που έχει καταρτίσει η εταιρεία.
-Οι υποχρεώσεις της προς τρίτους, αναλυτικά.
-Τα ταμειακά διαθέσιμα, αναλυτικά.
-Αναλυτική περιγραφή του βαθμού εκτέλεσης της σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών αναφορικά με το κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος που λειτουργεί στο πολιτιστικό μνημείο των Ιαματικών Πηγών Καλλιθέας (δημοσιεύσεις αποφάσεων, τυχόν εγκριτικές ή απορριπτικές αποφάσεις τρίτων φορέων, μηνιαίες εκκαθαρίσεις, ετήσιες προκαταβολές, μεταβίβαση άδειας λειτουργίας, εκτέλεση επενδυτικών έργων, λοιπές πράξεις και αποφάσεις ελεγκτικών οργάνων τρίτων φορέων που αφορούν στη λειτουργία του εν θέματι καταστήματος).
-Αναλυτική περιγραφή του βαθμού εκτέλεσης των συμβάσεων παραχώρησης υπηρεσιών αναφορικά με τα καταστήματα που λειτουργούν στο φυσικό μνημείο της Κοιλάδας των Πεταλούδων (δημοσιεύσεις αποφάσεων, τυχόν εγκριτικές ή απορριπτικές αποφάσεις τρίτων φορέων, μηνιαίες εκκαθαρίσεις, ετήσιες προκαταβολές, εκτέλεση επενδυτικών έργων, λοιπές πράξεις και αποφάσεις ελεγκτικών οργάνων τρίτων φορέων που αφορούν στη λειτουργία των εν θέματι καταστημάτων).
-Οι συμβάσεις μελετών, έργων, προμηθειών και υπηρεσιών που υπεγράφησαν από 1/6/2023 έως και σήμερα (τίτλος και αντικείμενο σύμβασης, ανάδοχος, ποσό σύμβασης, ημερομηνία υπογραφής, προθεσμία εκτέλεσης, παρατάσεις, υπερβάσεις) και οι αντίστοιχες συμβάσεις που αν και είχαν υπογραφεί πριν την ημερομηνία αυτή, εξακολουθούν να είναι ενεργές σήμερα.
-Οι πληρωμές μελετών, έργων, προμηθειών και υπηρεσιών για το ίδιο ως άνω διάστημα, αναλυτικά.
-Όλα τα πρακτικά συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας από 1/12/2022 και έπειτα.
-Όλα τα πρακτικά συνεδρίασης των Γενικών Συνελεύσεων της εταιρείας από 1/9/2019 και έπειτα.
-Οποιοδήποτε άλλο στοιχείο που κατά την κρίση σας, θα συμβάλει στην πληρέστερη ενημέρωσή μου.
Τα στοιχεία αυτά και προς αποφυγή καθυστερήσεων, μπορεί να μού παραδίδονται και τμηματικά.
Επιπλέον, θα σας παρακαλέσω για τα εξής:
α/. Να μού αποστέλλετε εγκαίρως αντίγραφο της ημερήσιας διάταξης των εφεξής συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας και να αποδεχθείτε την παρουσία εκπροσώπου μου ως παρατηρητή στις συνεδριάσεις.
β/. Να αποφευχθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο σας, η άλλο όργανο μονομελές ή συλλογικό, η λήψη αποφάσεων που θα δεσμεύουν την Επιχείρηση για χρονικό διάστημα πέραν της 31/12/2023».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου