Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το οικονομικό επιτελείο εξετάζει η προσωρινή ακινησία ή φορολογική ακινησία να έχει διάρκεια μέχρι το τέλος κάθε χρόνου, δηλαδή να έχει ισχύ
μόνο για 12 μήνες και οι ιδιοκτήτες οχημάτων να πρέπει να ανανεώνουν τις ακινησίες των οχημάτων τους πριν την λήξη της κάθε χρονιάς καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα χρεώνονται τα Τέλη Κυκλοφορίας!
Παράλληλα η έλευση του Περιουσιολογίου όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο Enikonomia.gr θα αποτελέσει ένα ακόμη τρόπο φορολόγησης των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε ακινησία καθώς τα οχήματα τα υπολογίζονται ως πάγια περιουσιακά στοιχεία ασχέτως αν κυκλοφορούν ή όχι, δηλαδή αν έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους στις εφορίες ή όχι.
Ήδη πάνω από 1,1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν καταθέσεις τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για να γλιτώσουν από τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας, τα τεκμήρια αλλά και τον παράλογο Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται σε οχήματα με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ.
Θα αλλάξει εντελώς η αγορά
Οι αλλαγές στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σύμφωνα με στελέχη της αγοράς θα αλλάξουν ριζικά τα δεδομένα καθώς χιλιάδες είναι εκείνοι οι ιδιοκτήτες οι οποίοι θα σπεύσουν να τα πουλήσουν έστω και σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές για να «ξεφορτωθούν» φορολογικά.
Με αυτό τον τρόπο χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα θα διατεθούν προς πώληση με αποτέλεσμα να συμπιεστούν περαιτέρω οι τιμές των μεταχειρισμένων.
Από την άλλη μεριά κάποιοι άλλοι ιδιοκτήτες είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν την οδό της εξαγωγής του οχήματός τους σε άλλο κράτος-μέλος μέσω της πώλησης σε κάποια εμπορία του εξωτερικού.
Τέλος κάποιοι θα οδηγήσουν τα οχήματά τους στα Κέντρα Ανακύκλωσης της ΕΔΟΕ για ολική καταστροφή ώστε να «απαλλαγούν» από αυτά για πάντα…
Πάντως όποια και αν είναι η απόφαση του οικονομικού επιτελείου σχετικά με την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας ή την θέσπιση παραβόλου θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για τους επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι διατηρούν στις εκθέσεις τους εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα προς πώληση και ακόμη και μια απλή ανανέωση ακινησίας θα τους δημιουργήσει τεράστια λειτουργικά προβλήματα.
enikonomia.gr