Ανεβάζει ρυθμούς από ό,τι φαίνεται ο δήμαρχος Ρόδου, καθώς μετά τις τοποθετήσεις αντιδημάρχων, εντεταλμένων, προεδρείων σε εταιρείες, οργανισμούς κ.λπ. του Δήμου Ρόδου, άρχισε από χτες το πρωί και συναντήσεις για ενημέρωση και παράδοση – παραλαβή.
Όπως δήλωσε σε κοινή συνέντευξη Τύπου με τους αντιδημάρχους κ.κ. Λίτσα Κρεμαστινού και Αθηνόδωρο Κωνσταντίνου: «Ξεκινήσαμε με τις Τεχνικές Υπηρεσίες και συνεχίσαμε με την Μεσαιωνική Πόλη, όπου παρόντες ήταν ο κ. Αγαπητός Πάλλας, ο κ. Γιώργος Κακούλης και ο κ. Δημήτρης Καρατζιάς, προκειμένου να δώσουμε συγκεκριμένες κατευθύνσεις αλλά και να στείλουμε το μήνυμα πως όλες οι υπηρεσίες του Δήμου για να ξεπεράσουν τις όποιες δυσκολίες θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία ανάμεσα στον δήμαρχο, τους αντιδημάρχους και το προσωπικό των υπηρεσιών. Έχει δικαίωμα ο καθένας να γράφει και να λέει ο,τιδήποτε αλλά αυτό που έχει σημασία είναι η απόλυτη ταύτιση σε ό,τι αφορά τους στόχους, τον προγραμματισμό και κυρίως την συναίνεση των δυνάμεων –χωρίς αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων», είπε ο δήμαρχος.
Υπογράμμισε ωστόσο, πως παρά τις δυσκολίες που υπήρχαν εδώ και 2,5 χρόνια, το έργο που παρήχθη ήταν πολύ καλό ενώ ζήτησε από τους συνεργάτες του «να δώσει ο καθένας τον καλύτερό του εαυτό». Παράλληλα, έθεσε ως προτεραιότητα την καλύτερη προετοιμασία των υπηρεσιών ενόψει της έναρξης της νέας τουριστικής σεζόν σε θέματα καθημερινότητας, εμφάνισης της πόλης και κατ’ επέκταση σε όλο το νησί (ανά χωριό κ.λπ.) ενώ τίθενται ιεραρχικά τα έργα που μπορούν να προχωρήσουν.
«Έχουμε μεγάλη ευθύνη αλλά πιστεύω πως όλοι μαζί θα προχωρήσουμε για να αναδείξουμε αυτό τον τόπο με σκληρή δουλειά παρά τα πολλά προβλήματα που έχουμε μπροστά μας» είπε ο κ. Χατζηδιάκος.
Ο Αθηνόδωρος
Κωνσταντίνου
Στην τοποθέτησή του, ο νέος αντιδήμαρχος Μεσαιωνικής Πόλης κ. Αθηνόδωρος Κωνσταντίνου προέβη σε έναν σύντομο απολογισμό έργου, και αναφερόμενος στη συνάντηση για την τυπική παράδοση – παραλαβή, είπε: «Ενημέρωσα για θέματα της Τεχνικής Υπηρεσίας όπου τέθηκαν οι στόχοι για να υπάρξει συνέχεια και συνέπεια απέναντι στον πολίτη. Κλείσαμε 2,5 χρόνια ως δημοτική αρχή –ομολογουμένως τα δυσκολότερα χρόνια τόσο στον α’ όσο και στον β’ Βαθμό Τ.Α. Οι εκλογικές αναμετρήσεις, τα capital controls, η αύξηση του ΦΠΑ, η αποχή των εργολάβων από τους διαγωνισμούς, ο Νόμος 4412 που καθυστέρησε τους διαγωνισμούς και γενικότερα το ασταθές πολιτικο-οικονομικό περιβάλλον, κατέστησαν πιο δύσκολο το έργο μας –συν την απώλεια του ΔΗΦΟΔΩ που μας στέρησε 25εκ. ευρώ. Κάποιοι θεώρησαν ότι ο Δήμος Ρόδου δεν θα μπορούσε να αντεπεξέλθει. Εμείς ωστόσο, εκτελέσαμε πολλά έργα, όπως οδοποιία, ασφαλτοστρώσεις, αγροτική οδοποιϊα, κατασκευή νέων πεζοδρομίων, αντιπλημμυρικά έργα, συντήρηση δικτύων ηλεκτροφωτισμού, συντήρηση δημοτικών κτηρίων αλλά και σχολείων. Έως τον Φεβρουάριο του 2015 δημοπρατήσαμε συνολικά 120 έργα εκ των οποίων τα 75 ολοκληρώθηκαν και τα 45 συνεχίζονται. Η απορρόφηση ξεπέρασε το 90% -που σημαίνει ότι το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Ρόδου βρίσκεται σε πλήρη υλοποίηση». Ο κ. Κωνσταντίνου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία των έργων κάνοντας μια σύντομη αναφορά σε μια σειρά από αυτά: «Για πρώτη φορά ο Δήμος μας προχώρησε σε αναθέσεις για αντιπλημμυρικά έργα. Παράλληλα, υπάρχουν μελέτες και διαβαθμιδικές που είναι σε συνεργασία με την ΠΝΑ. Σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να δημοπρατήσουμε έργα της τάξης των 5,5 εκ. ευρώ μέχρι τον Μάιο. Θεωρώ ότι ο Δήμος Ρόδου και η ΠΝΑ είναι η ‘ατμομηχανή’ της περιοχής μας», είπε ο κ. Κωνσταντίνου.
Τέλος, ο αντιδήμαρχος ευχαρίστησε τον ίδιο τον δήμαρχο, τον περιφερειάρχη κ. Χατζημάρκο αλλά και τους εργαζόμενους για την στήριξη και την συνεργασία τους μέχρι σήμερα.
Η κα Λίτσα Κρεμαστινού
Η κα Κρεμαστινού μίλησε για τα νέα της καθήκοντα, λέγοντας: «Η αντιδημαρχία αυτή ήταν…. μεράκι μου! Να δω την Ρόδο, όπως εμείς οι παλαιοί Ροδίτες την ονειρευόμαστε. Η εμφάνιση της πόλης, η καθημερινότητα και όλα τα προβλήματα που υπάρχουν, τα γνωρίζω πολύ καλά. Μου δίνει κουράγιο για να συνεχίσω και θεωρώ πως ο προκάτοχός μου κ. Στέφανος Κυριαζής, έκανε πολύ καλή δουλειά και προσπάθησε με όλες του τις δυνάμεις για να φέρει σε ένα πολύ καλό σημείο την υπηρεσία. Η διεύθυνση καθημερινότητας έχει λίγους υπαλλήλους –μόνον 13 τον αριθμό. Περιμένω τις νέες προσλήψεις για να προστεθούν στο δυναμικό μας και να ξεκουράσουμε λίγο τους εργαζόμενους». Η κ. Κρεμαστινού δεσμεύτηκε ότι η αρχή θα γίνει από το Μόντε Σμιθ με καθαρισμούς, και θα ακολουθήσει το παραλιακό μέτωπο του Ευαγγελισμού με την ανανέωση των παρτεριών και την εμφάνιση – βιτρίνα της πόλης αλλά και με κάποιες δράσεις που έχει ήδη στο πρόγραμμά της.
Εξέφρασε ακόμη την ικανοποίησή της για το έργο που άφησε πίσω της, λέγοντας πως οι προνοιακές δομές έχουν βρει τον δρόμο τους.