Ειδήσεις

ΕΟΤ: 140.000 ευρώ για δράσεις προβολής στην Ιταλία

Εγκρίθηκε το πρόγραμμα προβολής του ελληνικού τουρισμού ύψους 140.000 ευρώ για το πρώτο εξάμηνο στην Ιταλία.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ (ONLINE)

1. BRAVOMEDIA / VOLOGRATIS

Η διαφήμιση του ΕΟΤ θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι VOLOGRATIS (www.vologratis.it).

Διάρκεια διαφημιστικής καμπάνιας: 4 μήνες

Σύντομη περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών:

-Δημιουργία ενός Microsite αφιερωμένου αποκλειστικά στην Ελλάδα

-Δημιουργία και ανάρτηση banners για την Ελλάδα, διαφόρων διαστάσεων σε διάφορες σελίδες της ιστοσελίδας www.vologratis.it (στην αρχική ιστοσελίδα, στις σελίδες αναμονής, στη δεύτερη σελίδα, σε σελίδες αναμονής κλπ). Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν στα banner και να οδηγούνται απευθείας στο Microsite της Ελλάδας, για να κλείνουν πακέτα ή υπηρεσίες διακοπών στη Χώρα μας.

-Δημιουργία DEM (Direct Email Marketing), με μήνυμα που θα προωθεί την Ελλάδα και αποστολή του σε περισσότερους από 200.000 χρήστες /εγγεγραμμένους στη σελίδα του vologratis. Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν στο banner και να οδηγούνται απευθείας στο Microsite, για να κλείνουν πακέτα ή υπηρεσίες διακοπών στη χώρα μας.

Το συνολικό ποσό των παραπάνω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών στο διαδικτυακό ιστότοπο ταξιδίων www.vologratis.it ανέρχεται στο ποσό των

35.000 ευρώ συμπ/νου ΦΠΑ 22%.

2. BRAVOMEDIA/VOLOGRATIS BRAVOEXPO 2015

Στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης EXPO, που πραγματοποιείται στην Ιταλία από τον Μάϊο έως τον Οκτώβριο 2015, θα δημιουργηθεί η σελίδα BravoExpo στα ιταλικά και στα αγγλικά σε όλες τις ιστοσελίδες του Γκρουπ Bravofly (σε πάνω από 10 χώρες) με πάνω από 35 εκ χρήστες. Η εν λόγω σελίδα θα εξυπηρετεί όλους όσους σκοπεύουν να επισκεφτούν την Ιταλία για τη διεθνή έκθεση, προμηθεύοντάς τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την EXPO: αγορά εισιτηρίων για την έκθεση, αγορά αεροπορικών εισιτηρίων, πακέτων εισιτηρίων και ξενοδοχείων είτε στο Μιλάνο είτε σε άλλες πόλεις της Ιταλίας, shopping, εστιατόρια, νυχτερινή διασκέδαση, θέατρα, εκθέσεις κλπ.

Σημειώνεται ότι η σελίδα BravoExpo θα ξεκινήσει να λειτουργεί από τέλη Μαρτίου και μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2015, ήτοι μέχρι το πέρας της έκθεσης της EXPO, ενώ έχει προβλεφθεί διαφήμιση της εν λόγω σελίδας με internet banners σε διάφορες σελίδες, αποστολή Newsletters και DEM σε όλους τους χρήστες σε όλο τον κόσμο και όλα τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του δικτύου τους.

Η διαφήμιση θα αφορά στα κάτωθι:

-Δημιουργία ενός Microsite αφιερωμένου αποκλειστικά στην Ελλάδα ως συμμετέχουσα χώρα

-Δημιουργία και ανάρτηση banners για την Ελλάδα, διαφόρων διαστάσεων σε διάφορες σελίδες των ιστοσελίδων BravoExpo & Volagratis.it (www.vologratis.it).

-Δημιουργία DEM (Direct Email Marketing), με μήνυμα που θα προωθεί την Ελλάδα και αποστολή του σε χρήστες των εν λόγω σελίδων.

Το συνολικό ποσό των παραπάνω περιγραφόμενων διαφημιστικών ενεργειών στο διαδικτυακό ιστότοπο ταξιδίων www.vologratis.it ανέρχεται στο ποσό των 15.000 ευρώ συμπ/νου ΦΠΑ 22%.

3. ODIGEO / EDREAMS

Η διαφήμιση του ΕΟΤ θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι EDREAMS (www.edreams.it).

Διάρκεια διαφημιστικής καμπάνιας: 4 μήνες

Σύντομη περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών στο EDREAMS:

-Δημιουργία μίας ειδικής ιστοσελίδας αφιερωμένης στην Ελλάδα, όπου οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν απευθείας τις κρατήσεις των πακέτων ή/και των υπηρεσιών τους στην Ελλάδα.

-Δημιουργία και ανάρτηση banner για την Ελλάδα, διαφόρων διαστάσεων σε διάφορες σελίδες του διαδικτυακού ιστότοπου www.edreams.it). Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν στο banner και να κατευθύνονται απευθείας στο Microsite “Ελλάδα”, για να κλείνουν πακέτα ή υπηρεσίες των διακοπών τους στην Ελλάδα.

Το συνολικό κόστος της ανωτέρω περιγραφόμενης ενέργειας ανέρχεται στο ποσό των 35.000 ευρώ συμπ/νου ΦΠΑ 22%.

4. ODIGEO / OPODO

Η διαφήμιση του ΕΟΤ θα πραγματοποιηθεί στο διαδικτυακό κανάλι OPODO (www.opodo.it).

Διάρκεια διαφημιστικής καμπάνιας: 4 μήνες

Σύντομη περιγραφή διαφημιστικών ενεργειών στο EDREAMS:

-Δημιουργία μίας ειδικής ιστοσελίδας αφιερωμένης στην Ελλάδα, όπου οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν απευθείας τις κρατήσεις των πακέτων ή/και των υπηρεσιών τους στην Ελλάδα.

-Δημιουργία και ανάρτηση banner για την Ελλάδα, διαφόρων διαστάσεων σε διάφορες σελίδες του διαδικτυακού ιστότοπου www.opodo.it). Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν στο banner και να κατευθύνονται απευθείας στο Microsite “Ελλάδα”, για να κλείνουν πακέτα ή υπηρεσίες των διακοπών τους στην Ελλάδα.

Το συνολικό κόστος της ανωτέρω περιγραφόμενης ενέργειας ανέρχεται στο ποσό των 10.000 ευρώ συμπ/νου ΦΠΑ 22%.

Προβολή μέσω των εξειδικευμένων τουριστικών περιοδικών και εφημερίδων GIORNALE DEL TURISMO,  TOURING CLUB ITALIANO, L’ AGENZIA DI VIAGGI,  TURISMO & ATTUALITA, TTG ITALIA,  TRAVEL OPEN DAILY,  TRAVEL QUOTIDIANO.

Προβολή μέσω συνδιαφήμισης με τον Τ.Ο. EDEN VIAGGI

Δημιουργία και εκτύπωση folders με τίτλο Ελλάδα 2015, τα οποία θα περιλαμβάνουν το λογότυπο του ΕΟΤ και το πρόγραμμα του Τ.Ο. για την Ελλάδα. Συνολικό κόστος διαφημιστικής ενέργειας : 24.000 ευρώ (συμπ/νου ΦΠΑ 22%). Κόστος για τον Τ.Ο.: 12.000 ευρώ. Κόστος για τον ΕΟΤ: 12.000.00€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 22%.

tornosnews.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου