Αθλητικά

Στην τελική ευθεία για το διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου!

Χορηγός επικοινωνίας του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου είναι για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Three Sixty Marketing, συμβάλλοντας καθοριστικά στην μεγάλη απήχηση του αγώνα στην παγκόσμια δρομική κοινότητα. Με την επικοινωνιακή στρατηγική της, η Three Sixty Marketing συμβάλει στην αποτελεσματικότερη προβολή και προώθηση του Διεθνούς Μαραθωνίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αφού ο αγώνας προσελκύει συμμετοχές από σχεδόν 60 διαφορετικές χώρες του κόσμου και αναγνωρίζεται ως μία από τις κορυφαίες δρομικές διοργανώσεις.
«Είναι μεγάλη η τιμή και η ικανοποίηση που παίρνουμε συμμετέχοντας μαζί με εκατοντάδες άλλους εθελοντές, στο στήσιμο και την οργάνωση ενός τόσο μεγάλου project για το νησί μας. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή του Μαραθώνιου, έχουμε καταφέρει, χρόνο με τον χρόνο, να θέτουμε, να επιτυγχάνουμε και να ξεπερνάμε νέους επικοινωνιακούς στόχους. Μάλιστα φέτος, το μεγάλο μας επίτευγμα, είναι η αναγνώριση του Διεθνούς Μαραθώνιου Ρόδου από τη Google, ως μη κερδοσκοπικός οργανισμός. Αυτή η αναγνώριση πέραν από τιμητική, εμπεριέχει και το πρακτικό κομμάτι δίνοντας μας πρόσβαση σε πληθώρα εργαλείων για την καλύτερη προβολή και διαφήμιση του Μαραθωνίου. Ταυτόχρονα, μας παρέχει σε μηνιαία βάση μια σταθερή διαφημιστική δαπάνη, η όποια μας δίνει τη δυνατότητα προβολής και διαφήμισης μέσω της Google. Η ομάδα της Three Sixty, θα συνεχίσει να στηρίζει αυτή την προσπάθεια με τις δικές της δυνάμεις βάζοντας το δικό της λιθαράκι, για να ανεβαίνει ο πήχης του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου όλο και ψηλότερα», ανέφερε ο Managing Partner της Three Sixty Marketing, Μιχάλης Ίκουτας.
Για τη συνεργασία με τη Three Sixty Marketing η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου, Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε τα εξής: «Είμαστε ευτυχείς που η Three Sixty Marketing αποτελεί μέλος της μεγάλης οικογένειας των χορηγών και υποστηρικτών του Διεθνούς Μαραθωνίου Ρόδου. Με τη στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική που χάραξε η διοργάνωση τα τελευταία χρόνια, υπό την καθοδήγηση της Three Sixty Marketing, κατάφερε να γίνει πιο γνωστή στην παγκόσμια δρομική κοινότητα, να προσελκύσει νέους δρομείς, να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί σε θεσμό. Μέσα από τέτοιες στρατηγικές συμμαχίες ο Διεθνής Μαραθώνιος Ρόδου, καταφέρνει να εδραιωθεί στο παγκόσμιο αθλητικό στερέωμα ως ένα κορυφαίο αθλητικό γεγονός».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου