Περίπου 300.000 τουρίστες δέχθηκε από την αρχή της σεζόν μέχρι σήμερα η Ρόδος σύμφωνα με τον εντεταλμένο δημοτικό σύμβουλο τουρισμού, κ. Θανάση Βυρίνη, ο οποίος δήλωσε τα εξής: «H κίνηση θυμίζει άλλες εποχές. Ακόμη και στο Γραφείο Τουρισμού του δήμου μας υπάρχει αυξημένη επισκεψιμότητα από τουρίστες που θέλουν να ενημερωθούν για τα πολιτιστικά μνημεία του νησιού μας κατά κύριο λόγο.
Πράγματι στο διάστημα που μεσολάβησε από τις 27 Μαρτίου που ξεκίνησε η σεζόν, μέχρι και σήμερα είχαμε περίπου 300.000 επισκέπτες. Ο Απρίλιος σημείωσε αύξηση της τάξης του 8% σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019, προ πανδημίας με 111.000 επισκέπτες. Επίσης, ο Μάιος προοιωνίζεται ότι θα αγγίξει τα νούμερα του 2019. Μάλιστα αυτό το σαββατοκύριακο σύμφωνα με δηλώσεις του αερολιμενάρχη, περιμένουμε 190-200 τσάρτερ. Είναι μεγάλος ο αριθμός αν συνυπολογίσουμε ότι η πληρότητα αγγίζει το 90%».
Όπως είπε ο κ. Βυρίνης, πρωτοστατούν στις αφίξεις οι Άγγλοι και οι Γερμανοί και ακολουθούν οι Γάλλοι, οι Ολλανδοί και οι Ιταλοί, ενώ αυξητική είναι η τάση των αφίξεων από τις σκανδιναβικές αγορές, ακόμη και από την Πολωνία.
Ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος τουρισμού, αναφέρθηκε στην προετοιμασία που προηγήθηκε και συνεχίζεται κατόπιν οδηγιών του δημάρχου κ. Αντώνη Καμπουράκη για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης, των περιοχών τουριστικού ενδιαφέροντος και γενικότερα. Δήλωσε πώς το αποτέλεσμα το παρεμβάσεων αυτών είναι εμφανές, αν και πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Αναφερόμενος στις δραστηριότητες της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου, ο κ. Βυρίνης είπε ότι υποστηρίζει μία σειρά από δημοσιογραφικά ταξίδια και φιλοξενίες τουριστικών πρακτόρων, αρκετοί εκ των οποίων επισκέπτονται για πρώτη φορά το νησί και μένουν εντυπωσιασμένοι. Επίσης, υποστηρίζει η Διεύθυνση Τουρισμού τηλεοπτικές παραγωγές του εξωτερικού και της Ελλάδας που αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση για το νησί. Συνεχίζονται επίσης οι δωρεάν ξεναγήσεις σε συνεργασία με το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.
Τέλος, σχετικά με την εμπορική κίνηση στην τοπική αγορά, ο κ. Βυρίνης ανέφερε ότι η εικόνα είναι συγκεχυμένη. Υπάρχουν επιχειρηματίες που δηλώνουν ότι δεν είναι αντίστοιχη της υψηλής επισκεψιμότητας της Ρόδου η κίνηση στα καταστήματά τους. Υπάρχουν όμως αρκετοί που δηλώνουν ικανοποιημένοι. Αυτοί, σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Βυρίνης έχουν αφουγκραστεί και υιοθετήσει τις νέες ανάγκες και προσδοκίες των επισκεπτών με αποτέλεσμα να βρίσκουν ανταπόκριση. Για τον λόγο αυτό, είναι αναγκαία η τουριστική εκπαίδευση, στην οποία η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου δίνει ιδιαίτερη έμφαση.
Η σεζόν, σε περίπτωση που δεν συμβεί κάτι το αναπάντεχο, είναι πολύ πιθανό να πλησιάσει τα επίπεδα του 2019, δήλωσε ο κ. Βυρίνης.
https://www.dimokratiki.gr/21-05-2022/peripoy-300-000-toyristes-echoyn-filoxenithei-sto-nisi/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.