Ειδήσεις

Οι Γερμανοί ψηφίζουν Ελλάδα και το φθινόπωρο

Ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό δίνουν και το φθινόπωρο οι Γερμανοί ταξιδιώτες, η μεγαλύτερη πηγή εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας, με μεγάλους tour operators να προσθέτουν πτήσεις προς την Ελλάδα και να συζητούν για την προσθήκη ακόμη περισσότερων μέχρι τον Νοέμβριο.

Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος FTI εμπλουτίζει το πτητικό του πρόγραμμα, προσθέτοντας καινούργιες πτήσεις με προορισμό ελληνικά νησιά, όπως η Κως, μέχρι και τον Οκτώβριο, σε μία προσπάθεια επιμήκυνσης της φετινής τουριστικής σεζόν.

Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται ισχυροί ταξιδιωτικοί πράκτορες και στην Κρήτη. Ήδη, η γερμανική αεροπορική εταιρεία Condor προχώρησε σε συμφωνία με την περιφέρεια Κρήτης για την ενίσχυση του τουρισμού στο νησί μέχρι τον Νοέμβριο.

Έτσι, μέχρι τον Νοέμβριο έχουν προγραμματιστεί 24 πτήσεις από τη Γερμανία προς την Κρήτη, με τους Γερμανούς να στηρίζουν ουσιαστικά τη μεγαλόνησο σε αυτή τη δύσκολη σεζόν. Συγκεκριμένα, οι πτήσεις, οι οποίες με βάση τον προγραμματισμό θα είναι 6 κάθε εβδομάδα, θα ξεκινούν από το Ντίσελντορφ, το Μόναχο και τη Φρανκφούρτη και θα έχουν προορισμό το Ηράκλειο.

Αντίστοιχη πρωτοβουλία βρίσκεται στα σκαριά και για τα Χανιά. Η περιφέρεια του νησιού και η Ένωση Ξενοδόχων Χανίων βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις με χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες, ανταποκρινόμενες στη ζήτηση που υπάρχει, επιθυμούν να φέρουν τουρίστες στη δυτική Κρήτη και να ενισχύσουν τις ταξιδιωτικές ροές στο νησί μέχρι και τον Νοέμβριο, επιμηκύνοντας τη σεζόν.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του μεγαλύτερου tour operator, της Tui, έρχεται πρώτη στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής από τη Γερμανία, με τους Γερμανούς να επιδιώκουν να παρατείνουν τη σεζόν μέχρι και τον Οκτώβριο.

Ψηλά στη λίστα των δημοφιλέστερων προορισμών των Γερμανών είναι η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως, με την Πελοπόννησο να μένει λίγο πιο πίσω στις προτιμήσεις.

Ιδιαίτερης βαρύτητας

Η σημασία της γερμανικής αγοράς για την Ελλάδα, ιδιαίτερα φέτος που η βρετανική δεν έχει δείξει τη δυναμική της, αποτυπώνεται στα νούμερα του 2019. Τότε, τα έσοδα από τη γερμανική αγορά ανήλθαν σε περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ που αντιστοιχεί στο 16,7% του συνόλου των ταξιδιωτικών εισπράξεων της χώρας.

Πηγή: tourismtoday.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου