Ρεπορτάζ

Με 3 εκατομμύρια τουριστικές αφίξεις «φλερτάρει» η Ρόδος τη φετινή σεζόν

Αύξηση 13% παρουσιάζουν οι τουριστικές αφίξεις στη Ρόδο μέχρι τα τέλη Αυγούστου σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου Χρήστο Μιχαλάκη. Η Ρόδος εκτιμάται ότι θα σπάσει φέτος κάθε προηγούμενο ρεκόρ καθώς ενδέχεται να σπάσει το φράγμα των τριών εκατομμυρίων τουριστικών αφίξεων.

«Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, μέχρι τις 31 Αυγούστου οι τουριστικές αφίξεις είναι αυξημένες κατά 13%. Κάθε μήνας είναι καλύτερος από τον προηγούμενο. Έχουμε ένα ιστορικό ρεκόρ καθώς «φλερτάρουμε» με τα 3 εκατ. αφίξεις. Δεν ξέρω αν θα υπερβούμε αυτό το νούμερο, σίγουρα όμως θα φτάσουμε πολύ κοντά», είπε ο κ. Μιχαλάκης.
Οι βασικές αγορές της Ρόδου, όπως είπε ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων, είναι αυτή της Μ. Βρετανίας και της Γερμανίας. Σημείωσε επίσης ότι δεν υπήρξαν απώλειες από την αγορά του Ισραήλ, παρά την κατάσταση που συνεχίζει να επικρατεί στην περιοχή.
Επίσης είπε ότι έχουν ξεκινήσει οι προκρατήσεις από τη βρετανική αγορά. Η νέα σεζόν, όπως είπε, θα ξεκινήσει πιθανότατα στα τέλη Μαρτίου 2025 και η κίνηση θα αυξηθεί πριν το Πάσχα των Καθολικών που είναι στις 20 Απριλίου (συμπίπτει με το Ορθόδοξο Πάσχα).
«Τα δείγματα για την επόμενη σεζόν είναι θετικά. Δεν έχουμε κάποιο λόγο να λέμε ότι η σεζόν στη Ρόδο δεν θα πάει καλά. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει οικονομική κρίση στην Ευρώπη. Το εισόδημα των πολιτών μειώνεται λόγω του πληθωρισμού και ο Ευρωπαίος πολίτης βιώνοντας ανασφάλεια, περιορίζει τα έξοδά του. Όλη αυτή η κατάσταση επιφέρει συνέπειες στην κατανάλωση. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η εικόνα είναι κάπως καλύτερη για την κίνηση στην αγορά από αυτή που είχαμε σχηματίσει. Το σοβαρό πρόβλημα στην περιοχή μας είναι η αύξηση του κόστους που αποτυπώνεται στο πόσο θα πουλάμε το τουριστικό πακέτο. Συνεπώς η αύξηση της τιμής του πακέτου σε συνδυασμό με τις πληθωριστικές τάσεις στην κεντρική Ευρώπη, μας δημιουργούν κάποια ανησυχία. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πελάτης μας θα έχει πάντα στη διάθεσή του λιγότερα χρήματα να ξοδεύει στις διακοπές του καθώς υπάρχει οικονομική κρίση. Και επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εμείς ως προορισμός γινόμαστε ακριβότερος κάθε χρόνο», είπε ο κ. Μιχαλάκης.
Πρόσθεσε ότι η αύξηση του τέλους ανθεκτικότητας καθώς επίσης η αύξηση τις τιμής εισόδου στους αρχαιολογικούς χώρους, θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το τουριστικό πακέτο και θα στερήσει χρήματα από την αγορά.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου