Ειδήσεις

Πολλά προβλήματα αντιμετωπίζει η ΡΟΔΑ – Πρέπει άμεσα να ανανεωθεί ο στόλος της

Της Πέγκυς Ντόκου

Με κατηγορηματικό τρόπο διέψευσαν χθες οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στην ΔΕΣ ΡΟΔΑ τα όσα δηλώθηκαν την περασμένη εβδομάδα από την τέως και την νυν ηγεσία της επιχείρησης, σχετικά με τη βιωσιμότητα και τα έσοδα στα ταμεία της.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο πρόεδρος των εργαζομένων κ. Μανώλης Κοντουδάκης –πλαισιωμένος από ελεγκτή της ΡΟΔΑ- οι αριθμοί για αποθεματικό της τάξεως των 1.300.000 ευρώ, μπορεί να ευσταθούν αλλά δεν φαίνονται πουθενά.
«Η ΡΟΔΑ υπάρχει επειδή φέτος οι εργαζόμενοι ήταν… ήρωες. Και δεν είναι υπερβολικό αυτό. Η κατάσταση στην επιχείρηση δεν είναι τέλεια. Υπάρχουν εργαζόμενοι που έχουν να πληρωθούν εδώ και μήνες. Δεν ξέρω αν υπάρχουν χρήματα στα ταμεία, αλλά εμείς δεν είδαμε τίποτα» δήλωσε ο κ. Κοντουδάκης.
Επανέλαβε για πολλοστή φορά ότι τα προβλήματα της επιχείρησης παραμένουν η έλλειψη προσωπικού και ο γηρασμένος στόλος, καθώς κατά την διάρκεια της φετινής τουριστικής περιόδου, η οποία ήταν πολύ καλή, σημειώνονταν καθημερινά πολλές βλάβες στα λεωφορεία.
Παράλληλα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «τα λεφτά που πληρώνει ο επιβάτης για εισιτήριο είναι πάρα πολλά για τις προσφερόμενες υπηρεσίες, που είναι πολύ χαμηλού επιπέδου», ενώ δήλωσε κατηγορηματικά ότι «υπάρχει σοβαρή έλλειψη σε δρομολόγια, με συνέπεια να μην εξυπηρετούνται πολλές συνοικίες στην πόλη».
Να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι έχουν ζητήσει επανειλημμένα μια συνάντηση με τον δήμαρχο κ. Φώτη Χατζηδιάκο, ο οποίος τους παραπέμπει στο νέο πρόεδρο της ΡΟΔΑ κ. Δημήτρη Παρασκευά, ενώ οι ίδιοι, επιμένουν ότι «απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας και εξορθολογισμός στην διαχείριση».
«Υπάρχουν λεωφορεία τα οποία είναι στο μηχανουργείο εδώ και ένα χρόνο. Η ΡΟΔΑ προμηθεύτηκε δύο φυσούνες φέτος με 30.000 ευρώ την καθεμία, προς το τέλος της σεζόν τα οποία δρομολόγησε σε περιοχές που είχαν πολλή κίνηση. Ωστόσο, με το αποθεματικό που υπάρχει θα μπορούσαμε να είχαμε αγοράσει τέσσερα έως έξι λεωφορεία και να είχαμε βελτιώσει τα δύσκολα σημεία όπου παρουσιαζόταν μεγάλη κίνηση», είπε ο κ. Κοντουδάκης.
Να σημειωθεί ότι η όλη ‘φιλολογία’ ξεκίνησε μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του νέου προέδρου της ΡΟΔΑ κ. Δημήτρη Παρασκευά και του πρώην προέδρου κ. Καρατζιά, ο οποίος τόνισε πως η ΡΟΔΑ χρειάζεται ολοκληρωτική αλλαγή στόλου.
«Δεν συμφωνούμε με το «ολοκληρωτική». Μπορούν να γίνουν επιδιορθώσεις σε ορισμένα οχήματα και να αγοραστούν καινούργια για να βελτιωθεί η κατάσταση. Τα προβλήματα αφορούν και στις ελλείψεις προσωπικού, αφού δεν είναι δυνατό να προσληφθούν υπάλληλοι με σύμβαση αορίστου χρόνου», λέει ο πρόεδρος των εργαζομένων.
Όπως επισημάνθηκε, σε κάθε εργαζόμενο οφείλονται έως 23 ρεπό, ενώ η ΡΟΔΑ κινδυνεύει να μείνει χωρίς… σταθμάρχες!
Παράλληλα, κατά την διάρκεια του χειμώνα τα δρομολόγια από το αεροδρόμιο ‘Διαγόρας’ προς την πόλη θα είναι κάθε δύο ώρες, ενώ θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στα μαθητικά δρομολόγια για την κάλυψη των αναγκών και κυρίως στα χωριά.

«Αν δεν προετοιμαστούμε από τώρα για τον στόλο και για την έλλειψη προσωπικού, πολύ φοβούμαι ότι δεν θα προλάβουμε την επόμενη τουριστική περίοδο και τα αποτελέσματα θα είναι αμφίβολα για την λειτουργία της ΡΟΔΑ», κατέληξε ο κ. Κοντουδάκης.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου