Τους στόχους της τόσο ως προς το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης όσο και τις πολιτικές για τον αγροτικό κόσμο ανακοίνωσε η ΝΔ, όπως αυτές προέκυψαν ως συμπεράσματα από το 5ο προσυνέδριο του κόμματος στη Λάρισα.
Για την αξιωματική αντιπολίτευση παραμένει ζητούμενο μια πραγματικά αποκεντρωμένη αυτοδιοίκηση που θα στρέφεται στους πολίτες μέσω ποιοτικών υπηρεσιών, ενώ παράλληλα εκφράζει την στήριξή της στους αγρότες, αποκρούοντας ωστόσο το αποτυχημένο μοντέλο των κρατικοδίαιτων αγροτικών συνεταιρισμών.
Ειδικότερα για τον αγροτικό κόσμο η ΝΔ τάσσεται υπέρ της δημιουργίας σύγχρονων ομάδων παραγωγών, προωθώντας παράλληλα τη μείωση των φόρων για όλες τις μορφές συνεργατικών σχημάτων, ώστε να μπορούν να μοιράζονται τα έξοδα παραγωγής, και να έχουν μεγαλύτερη διαπραγματευτική δύναμη απέναντι στους μεσάζοντες.
Επίσης, στις,γαλάζιες προτάσεις περιλαμβάνεται η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για επαρκή χρηματοδότηση του αγροτικού τομέα, με παράλληλη άρση των εμποδίων που κρατάνε πίσω τους παραγωγούς που θέλουν να επενδύσουν.
Σημαντική ειναι η πρόβλεψη ο εισαγωγικός συντελεστής του φόρου εισοδήματος να μειωθεί δραστικά από το 22% που είναι σήμερα στο 9%, με παράλληλα κατάργηση του φόρου που επιβλήθηκε στο κρασί.
Όσον αφορά στις προτάσεις για την τοπική αυτοδιοίκηση, όπως αυτές προέκυψαν από το προσυνέδριο της ΝΔ στη Λάρισα, κεντρική στόχευση είναι μια πραγματικά αποκεντρωμένη αυτοδιοίκηση που θα προσφέρει ποιοτικές καθημερινές υπηρεσίες στους πολίτες και σε χαμηλό κόστος, με την σταδιακή παραχώρηση στην τοπική αυτοδιοίκηση η διαχείριση των κέντρων υγείας και των πρώην πολυϊατρείων του Ι.Κ.Α..
Επίσης στον τομέα των υποδομών και μεταφορών υιοθετήθηκε η ιδέα μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών στη χώρα μας, μέσω ενός Εθνικού Σχεδίου Υποδομών, ώστε να σταματήσει το φαινόμενο ο κάθε υπουργός να σχεδιάζει αποσπασματικά, και να υλοποιούνται έργα χωρίς συνοχή.
Τέλος, προωθούνται συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση των δικτύων μεταφορών με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την οικονομία και την κοινωνία, με την πλήρη αναδιάταξη και βιώσιμη χρηματοδότηση των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών της χώρας.
huffingtonpost.gr