Στον ρυθμό της Black Friday ζει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το λιανεμπόριο και οι καταναλωτές στην Ελλάδα, καθώς η ημέρα των μεγάλων προσφορών, αποτελεί πλέον θεσμό. Ο λόγος, βεβαίως, που στην Ελλάδα καθιερώθηκε η Black Friday εν μέσω κρίσης συνδέεται άμεσα ακριβώς με αυτήν, καθώς στον συγκεκριμένο θεσμό βρίσκει απόλυτη εφαρμογή η φράση «πενία τέχνας κατεργάζεται». Και όπως πάντα υπερβολικοί, την φέραμε στα μέτρα μας επεκτείνοντάς την. Έτσι από το τριήμερο πέρυσι φέτος φτάσαμε στην εβδομάδα. Το θέμα είναι να δούμε αν η Black Friday, τα Black τριήμερα και… εβδομάδα στην Ελλάδα είναι αποδοτικά σε μία εποχή βαθιάς καταναλωτικής ύφεσης. Οι έμποροι φαίνονται επιφυλακτικοί όσο και οι καταναλωτές οι οποίοι βλέπουν σε πολλές των περιπτώσεων δήθεν προσφορές και ρευστοποίηση του stock των καταστημάτων με λίγους τυχερούς να προλαβαίνουν πραγματικές ευκαιρίες, αφού οι επιχειρήσεις δικαιούνται με βάση τη νομοθεσία μόνο των 50% των κωδικών, που διαθέτουν στο κατάστημά τους, να τους προσφέρουν σε χαμηλότερες τιμές.
Η Black εβδομάδα (μας)
Από:
news room
Σχετικά
- Γ. Χατζημάρκος: Μας κτύπησαν, δεν μας λύγισαν. Και θα ξαναφτιάξουμε την Ρόδο μας, θα ξαναφτιάξουμε την ζωή μας "Μας κτύπησαν, δεν μας λύγισαν. Και θα ξαναφτιάξουμε την Ρόδο μας, θα…
- "Προσηλωμένοι στο στόχο μας και σταθεροί στην πορεία μας για τη Ρόδο της Νέας Εποχής, υποδεχόμαστε σήμερα στην… Από σήμερα με την δημοτική κίνηση «Μαζί Για τη Ρόδο» συμπορεύονται οι:…
- Γ. Νικητιάδης: «Ανίκανη η Κυβέρνηση να προστατέψει τους καταναλωτές από παραπλανητικές εκπτώσεις εν όψη black Friday» Την ανικανότητα της Κυβέρνησης να προστατέψει τους καταναλωτές, από τις παραπλανητικές εκπτώσεις…
- Σε ρυθμούς “Black Friday” κινείται ήδη η τοπική αγορά Αντίστροφα μετρούν και οι τοπικές εμπορικές επιχειρήσεις για την Black Friday, την…