Όσοι μελετούν τις δημοσκοπήσεις ως προς τα ποιοτικά τους στοιχεία και δεν αναδεικνύουν μόνο την διαφορά των δύο μεγαλύτερων κομμάτων στην «Πρόθεση Ψήφου» -χωρίς αυτό να υποτιμάται- δεν μπορεί παρά να παρατηρήσουν με ενδιαφέρον στην τελευταία μέτρηση της ProRata, πως η πανδημία υποχωρεί στη δεύτερη θέση ενδιαφέροντος της κοινής γνώμης. “Πρωτιά” έχει η ακρίβεια και το τσουνάμι των ανατιμήσεων με την εκτίναξη του ενεργειακού κόστους. Εάν, μάλιστα, αθροίσει κανείς το 42% της ακρίβειας και το 28% των χαμηλών μισθών και του εργασιακού, γίνεται ακόμα πιο προφανές πως η πολιτική μάχη θα δοθεί (και) στα σούπερ μάρκετ.
Πρωτιά
