Ρεπορτάζ

Θα πουν και φέτος στη Λίνδο «το νερό, νεράκι»;

Τα μένεα κατά της ΔΕΥΑΡ πνέουν στην δημοτική ενότητα Λίνδου, λίγες ημέρες πριν από το άνοιγμα της σεζόν, καθώς όπως λένε ξενοδόχοι, επιχειρηματίες, επαγγελματίες αλλά και κάτοικοι, από τον περασμένο Νοέμβριο υπάρχουν βλάβες στο δίκτυο που μέχρι σήμερα δεν έχουν επιδιορθωθεί.
Όπως καταγγέλθηκε στη «δημοκρατική» υπάρχουν σπασμένοι αγωγοί και αντλίες που πρέπει να αντικατασταθούν και παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις του προέδρου της δημοτικής ενότητας κ. Γιώργου Ελευθερίου, τόσο προφορικώς όσο και εγγράφως, δεν έχει δοθεί εντολή στα συνεργεία να προχωρήσουν στην αποκατάσταση των ζημιών.
Περαιτέρω οι κάτοικοι δηλώνουν ότι οι λογαριασμοί της ΔΕΥΑΡ στο τελευταίο διάστημα είναι αδικαιολόγητα… παραφουσκωμένοι και δεν λαμβάνουν ικανοποιητικές εξηγήσεις για ποιον λόγο θα πρέπει να καταβάλουν τα υπέρογκα – όπως τα χαρακτηρίζουν – ποσά, ειδικά από τη στιγμή που δεν λαμβάνεται καμία μέριμνα για την αποκατάσταση των ζημιών.
Με δεδομένο μάλιστα ότι η σεζόν ανοίγει σε μερικές ημέρες, οι επιχειρηματίες εκφράζουν τον φόβο ότι η κωλυσιεργία που όπως λένε επιδεικνύει η ΔΕΥΑΡ για την επιδιόρθωση των βλαβών, θα δημιουργήσει προβλήματα αφού σε συνδυασμό με το πρόβλημα λειψυδρίας που αντιμετωπίζει η περιοχή, είναι ορατός ο κίνδυνος ξενοδοχεία, καταστήματα αλλά και νοικοκυριά να ξεμείνουν από νερό και φέτος.
Το πρόβλημα δεν περιορίζεται μόνο στη Λίνδο αλλά και στις περιοχές «Πεύκοι» και «Βλυχά» που στα τελευταία χρόνια έχουν πει το νερό-νεράκι και το έχουν πληρώσει ακριβά τόσο με τις ακυρώσεις κρατήσεων όσο και με τις αποζημιώσεις που έχουν καταβληθεί σε δυσαρεστημένους πελάτες.
Για τον σπασμένο αγωγό, όπως καταγγέλθηκε στην «δ», η ενημέρωση έγινε στη ΔΕΥΑΡ από τον περασμένο Νοέμβριο αλλά παρ΄όλα αυτά όχι μόνο δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα, αλλά τουναντίον «φούσκωσαν» οι λογαριασμοί των καταναλωτών και επιπλέον έχουν δεσμευθεί πολλά ΑΦΜ εξαιτίας οφειλών, χωρίς όμως οι παροχές να είναι ανάλογες.
Την ίδια ώρα οι προετοιμασίες για την νέα τουριστική περίοδο βρίσκονται στο ζενίθ με τους επαγγελματίες του τουρισμού να δηλώνουν αγανακτισμένοι αφού παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις τους δεν έχουν λάβει καμία υπεύθυνη απάντηση για την αποκατάσταση των ζημιών.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες της «δ», οι ξενοδόχοι της δημοτικής ενότητας Λίνδου, ετοιμάζουν έγγραφη επιστολή διαμαρτυρίας προς τον δήμαρχο Ρόδου, τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΡ και τον πρόεδρο της δημοτικός ενότητας Λινδίων, ζητώντας την άμεση αποκατάσταση της βλάβης στον αγωγό καθώς και την συντήρηση του δικτύου με την αντικατάσταση ή επιδιόρθωση αντλιών, θέτοντάς τους όλους προ των ευθυνών τους για τα προβλήματα στην υδροδότηση, ενόψει της έναρξης της σεζόν και της τουριστικής «έκρηξης» που αναμένεται φέτος.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου