Η online εξυπηρέτηση των πολιτών, θα βοηθήσει ιδιαίτερα τα μικρότερα και απομακρυσμένα νησιά Κυκλάδων και Δωδεκανήσου
Ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδ/σου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κ. Χρήστος Μπάρδος, υλοποιώντας την εντολή του Περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου για βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και στα πιο απομακρυσμένα νησιά της Περιφέρειας, συγκάλεσε σήμερα, Παρασκευή, τηλεδιάσκεψη στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στην Ρόδο, με θέμα τον προγραμματισμό και την μέθοδο της συγκέντρωσης δεδομένων, ώστε να επιτευχθεί η ψηφιοποίηση σημαντικού μέρους των υπηρεσιών που παρέχει η Γενική Δ/νση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Πρόκειται για την υλοποίηση μιας ακόμη δέσμευσης, στην κατεύθυνση της βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών των Διευθύνσεων Μεταφορών και Συγκοινωνιών της Περιφέρειας , με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών, κυρίως των μικρών νησιών και την άρση της απομόνωσης, μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Στην τηλεδιάσκεψη έλαβαν μέρος ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Χρήστος Μπάρδος, η Προϊσταμένη της Γεν. Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Ε. Αριστείδου, η Προϊσταμένη της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών Δωδ/σου κ. Νεκταρία Δρακιού, τα μέλη της Ομάδος Εργασίας των Δ/νσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών Δωδ/σου και Κυκλάδων, ο Προϊστάμενος της Δ/νσης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δωδ/σου κ. Αντώνης Κλαδογένης καθώς οι προϊστάμενοι των Τμημάτων της Δ/νσης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δωδ/σου.
Η διαδικτυακή εφαρμογή μέσω της οποίας θα μπορούν οι πολίτες αλλά και τα νομικά πρόσωπα να καταθέτουν τα αιτήματα τους, ανεβάζοντας και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, στις υπηρεσίες των Δ/νσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών Δωδεκανήσου και Κυκλάδων είναι σχεδόν έτοιμη και έχει κατασκευαστεί εξολοκλήρου από τα στελέχη της Δ/νσης Διαφάνειας & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Δωδ/σου.
Στην συγκεκριμένη διαδικτυακή εφαρμογή μπορεί να δημιουργήσει λογαριασμό ο κάθε πολίτης ή νομικό πρόσωπο. Η πιστοποίηση της ταυτότητας του στο σύστημα γίνεται μέσω του TAXISNET, οπότε δεν απαιτείται μετάβαση του πολίτη στις υπηρεσίες της Περιφέρειας για να ενεργοποιήσει τον λογαριασμό του. Επίσης κάθε αίτημα που κατατίθεται, λαμβάνει αυτόματα αριθμό πρωτοκόλλου και κατόπιν ενημερώνεται ο πολίτης μέσω email σχετικά με την πρόοδο του αιτήματος του.