Όσοι αναζητούν προορισμούς παίρνοντας ιδέες από το Instagram σύντομα θα μπορούν να κάνουν insta-κράτηση και αγορά εισιτηρίων.
Η δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, στην οποία καθημερινά ποστάρουν φωτογραφίες και «μοιράζουν» καρδούλες μισό εκατομμύριο άνθρωποι, εμπλουτίζεται με εργαλεία που θα επιτρέπουν την κράτηση και την αγορά εισιτηρίων, ενώ θα συμπεριλάβει και ειδικές ρυθμίσεις στα direct messages για να διευκολύνει την επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους Instagrammers.
Επί της ουσίας, η θυγατρική του Facebook αξιοποιεί μια σχέση που έχει ήδη ξεκινήσει να καλλιεργείται, αφού πάνω από το 80% των χρηστών «ακολουθεί» λογαριασμούς επιχειρήσεων.