«Αυτός ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία», λένε οι κάτοικοι της περιοχής Μακρύ Στενό, καθώς σχεδόν μισό αιώνα, ακριβώς 46 χρόνια εκκρεμούσε η διάνοιξη της οδού Καμείρου.
Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες από την ημέρα εκπόνησης του σχεδίου αστικής ανάπλασης της πόλης Ρόδου (1974) «Σχέδιο Δοξιάδη», το 2018 επί δημαρχίας Φώτη Χατζηδιάκου, ο τότε αντιδήμαρχος Πολεοδομίας Γιώργος Κακούλης, έτρεξε με ταχύτατους ρυθμούς τις αποζημιώσεις των ρυμοτομούμενων ακινήτων, τις ανασκαφικές έρευνες με την Εφορεία Αρχαιοτήτων, αντιμετωπίζοντας όλες τις επιπλοκές, ώστε να καρποφορήσουν οι προϋποθέσεις διάνοιξης του πολύπαθου δρόμου.
Αιτία της χρόνιας καθυστέρησης ανθρωπιστικοί λόγοι που απέτρεπαν τον Δήμο Ρόδου να κινήσει τις διαδικασίες για την οριστική επίλυση του προβλήματος. Η διάνοιξη της Καμείρου -που αποτελεί μια από τις τρεις οδικές αρτηρίες εισόδου της πόλης -δόθηκε στην κυκλοφορία στην θητεία του Αντώνη Καμπουράκη.
Όμως, το έργο ουσιαστικά δεν έχει ολοκληρωθεί, καθώς στο ύψος της συμβολής με το τμήμα που ήταν ανοιχτό στο πάνω μέρος της Καμείρου ο δρόμος στενεύει και έχει μονοδρομηθεί. Στο σημείο αυτό εκκρεμούν καθαιρέσεις και δημιουργία τοιχίου, όπως προβλέπεται στο σχέδιο πόλης ώστε ο δρόμος να διαπλατυνθεί και να δοθούν και οι δυο λωρίδες στην κυκλοφορία.
Σε εκκρεμότητα παραμένει και το ζήτημα της ΔΕΥΑΡ, καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η μελέτη για τα δίκτυα ακαθάρτων και όμβριών και οι κάτοικοι δεν έχουν την δυνατότητα σύνδεσης με τον κεντρικό αγωγό. Κι επειδή ο δρόμος ήταν κλειστός, η ΔΕΥΑΡ πέρασε τα δίκτυα μέσα από την οδό Μιχαήλ Πετρίδη με αποτέλεσμα να μην επιλύονται προβλήματα, αφού οι υφιστάμενοι αγωγοί δεν μπορούσαν να δεχτούν τόσο φορτίο.
Όμως, το πρόβλημα πλέον εστιάζεται στη χρήση του δρόμου, καθώς πάσης φύσεως οχήματα (ΙΧ, φορτηγά, δίκυκλα) παραβιάζουν συστηματικά το απαγορευτικό STOP και εισέρχονται ανάποδα στην Καμείρου. Οι οδηγοί προκειμένου να αποφύγουν να στρίψουν για να βγουν στην κάθοδο της Μιχαήλ Πετρίδη, παραβιάζουν τον μονόδρομο και αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, καθώς το εύρος του δρόμου δημιουργεί ψευδαίσθηση ασφαλείας, με συνέπεια καθημερινά τα τροχαία ατυχήματα να πολλαπλασιάζονται στην περιοχή.
«Η κατάσταση είναι πλέον ανυπόφορη και κινδυνεύει η ασφάλεια μας. Ενώ γνωρίζεις ότι απαγορεύεται η κάθοδος, ξαφνικά ΙΧ ή δίκυκλα κατεβαίνουν με μεγάλη ταχύτητα τον δρόμο απειλώντας τις ζωές μας.
Έχουμε επανειλημμένως ενοχλήσει τις Τεχνικές Υπηρεσίες για την αναζήτηση λύσης. Ας τοποθετήσουν πινακίδες σήμανσής σαμαράκια ή μάτια της γάτας προκειμένου να μειωθεί η ταχύτητα των οχημάτων που διέρχονται την οδό Καμείρου» αναφέρει κάτοικος της περιοχής.
Η διάνοιξη του δρόμου έχει αποσυμφορήσει την κυκλοφορία που παρατηρείται στην Μιχαήλ Πετρίδη, όμως η πραγματική αξιοποίηση της Καμείρου θα επέλθει όταν ολοκληρωθεί το έργο και η οδός επωμισθεί το κυκλοφοριακό βάρος που της αναλογεί, αφού με βάση τον σχεδιασμό θα οδηγεί στον νέο αυτοκινητόδρομο της μεσογειακής χάραξης της Νέας Εισόδου, που θα συνδέει στο ύψος του Νοσοκομείου την πόλη με το αεροδρόμιο «Διαγόρας».
https://www.dimokratiki.gr/22-05-2024/systimatiki-paraviasi-ton-odigon-se-tmima-monodromisis-tis-odou-kamirou/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.