Το Brexit θα σηματοδοτήσει το «τέλος του ευρωπαϊκού πρότζεκτ», τόνισε ο CEO της εταιρίας. Η Βρετανία θα πληγεί για τρία χρόνια, αλλά ο αντίκτυπος θα είναι σοβαρότερος για την Ευρώπη. «Τα παιδιά στις Βρυξέλλες» πρέπει να πάρουν ένα μάθημα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Holdings, Michael O’Leary, υποστήριξε πως μια βρετανική έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορούσε να οδηγήσει στη διάλυση του μπλοκ των 28.
Μιλώντας μια ημέρα πριν το δημοψήφισμα στην τηλεόραση του Bloomberg, ο Ιρλανδός CEO, που είναι ένας από τους πιο ευθείς υποστηρικτές της Remain, προειδοποίησε ότι μια νίκη του Leave θα μπορούσε να σηματοδοτήσει το«τέλος του ευρωπαϊκού πρότζεκτ».
Το στέλεχος επεσήμανε πως παρότι μια αποχώρηση από την ΕΕ πιθανώς θα επέφερε τρία χρόνια διακοπής στη βρετανική οικονομία και θα έπληττε τη ζήτηση για αεροπορικές πτήσεις κατά το διάστημα αυτό, ο αντίκτυπος συνολικά στην Ευρώπη θα είναι πιο σοβαρός.
Ο O’Leary είναι υποστηρικτής μιας αναμόρφωσης της ΕΕ, προκειμένου να καταστεί λιγότερο γραφειοκρατική και να απλοποιηθούν οι κανονισμοί. Όπως ανέφερε, ανεξάρτητα της έκβασης του αυριανού δημοψηφίσματος, οι ανησυχίες που εκφράστηκαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας θα «πρέπει να δώσουν στα παιδιά στις Βρυξέλλες ένα μάθημα».
Ερωτηθείς για το αν ο Βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον έχει υπονομεύσει την αξιοπιστία της φίλα προσκείμενης στην ΕΕ επιχειρηματολογίας, υπονοώντας ότι ένα Brexit μπορεί να καταστρέψει την οικονομία, ο CEO τόνισε ότι η προσέγγιση του Remain θα πρέπει να κριθεί αποκλειστικά βάσει της έκβασης του δημοψηφίσματος. «Η ιστορία γράφεται από τους νικητές», ανέφερε.
Τον περασμένο μήνα, ο διευθύνων σύμβουλος είχε επισημάνει στο φόρουμ του Bloomberg για το Brexit στο Δουβλίνο ότι το Remain χρειάζεται να «τρομοκρατήσει τους πάντες, λέγοντας πως υπάρχει πραγματικός κίνδυνος οι τρελοί του Leave να κερδίσουν».
Η Ryanair έχει την έδρα της στην ιρλανδική πρωτεύουσα, ωστόσο θεωρεί τη Βρετανία ως τη μεγαλύτερη αγορά της -σχεδόν δύο στους πέντε επιβάτες της προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρία έχει δαπανήσει περίπου 25.000 ευρώ σε διαφήμιση κατά του Brexit.
euro2day.gr