Της Αλεξάνδρας Γκίτση
Οι καιροί ου μενετοί, και έτσι λοιπόν η αλυσίδα Σκλαβενίτης αποφάσισε να ξεπεράσει μια ακόμη “κόκκινη γραμμή” της, πιθανόν και δύο. Εδώ και λίγες ημέρες, η αλυσίδα, η οποία τον τελευταίο χρόνο έκανε ό,τι δεν είχε κάνει τον μισό αιώνα που βρίσκεται στην αγορά, είπε “ναι” στην επέκταση του brand της και μέσω franchise (σύστημα δικαιόχρησης).
Ήδη τα δύο πρώτα καταστήματα franchise Σκλαβενίτης λειτουργούν σε Ιθάκη και Κρήτη ενώ ένα ακόμη πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του στη Θεσσαλονίκη. Και έπεται συνέχεια, όπως αναφέρουν στο Capital.gr πηγές οι οποίες έχουν γνώση του θέματος. Για να “τρέξει” το συγκεκριμένο project, έχει δημιουργηθεί ειδική ομάδα στα κεντρικά της Σκλαβενίτης.
Τα συγκεκριμένα τρία καταστήματα “ανήκαν” στον στόλο του δικτύου των 150 και πλέον καταστημάτων franchise που συνεργάζονταν με την αλυσίδα Μαρινόπουλος, οι συμβάσεις των οποίων δεν μεταφέρθηκαν στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.
Η απόφαση της Σκλαβενίτης να ενεργοποιηθεί επιχειρηματικά και στο κομμάτι της δικαιόχρησης συνδέεται, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, με την ανάγκη της να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη με καταστήματα γειτονιάς και σε γεωγραφικές περιοχές οι οποίες παρουσιάζουν εμπορικό ενδιαφέρον. Στην περίπτωση, της Ιθάκης και της Κρήτης, η αλυσίδα, “ποντάρει” και στον τουρισμό. Στη δε πυκνοκατοικημένη Θεσσαλονίκη, μέσω αυτής της κίνησης θα επιδιώξει να καλύψει ακόμη μεγαλύτερη “επιφάνεια”, σε μια περιοχή όπου ο βασικός της ανταγωνιστής, η Δ. Μασούτης, είναι ισχυρή και έχει μεγάλη έκθεση.
Επιπλέον επιδιώκει να αποκτήσει, όπως άλλωστε κάνει και ο ανταγωνισμός, πρόσβαση στις τοπικές κοινωνίες μέσω ντόπιου επιχειρηματία. Στην περίπτωση της Σκλαβενίτης αυτό φαίνεται να έχει μια επιπλέον αξία. Το brand Σκλαβενίτης, αν και γνωστό, δεν είναι ισχυρό στη συνείδηση του καταναλωτή που ζει στην περιφέρεια, όσο είναι στην Αττική, κάτι που επιδιώκε να αλλάξει στο άμεσο μέλλον για να πιάσει και τους στόχους που έχει θέσει. Επίσης, επιτυγχάνει γεωγραφική διασπορά, χωρίς να χρειάζεται να “κατέβει” σε αυτές τις περιοχές επενδυτικά, ενισχύει τον τζίρο της ποντάροντας και στον τουρισμό. Ειδικότερα και σε ότι αφορά τις τουριστικές περιοχές αρκετά καταστήματα franchise, λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο και κάποια εξ αυτών επτά ημέρες την εβδομάδα, δηλαδή και τις Κυριακές. Οπότε δεν αποκλείεται π.χ. στην Ιθάκη ή στην Κρήτη, το brand franchise Σκλαβενίτης, να παραμένει ανοικτό κάποιες Κυριακές τον χρόνο και δη τις Κυριακές κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών.
capital.gr