Σοβαρό πρόβλημα καθίζησης εδάφους στον διάδρομο απογείωσης- προσγείωσης, του αεροδρομίου
“Διαγόρας”, το οποίο εμποδίζει την τροχοδρόμηση των αεροσκαφών, οδήγησε τις αρμόδιες αρχές, σήμερα το απόγευμα, στην απόφαση να μην γίνονται απογειώσεις και προσγειώσεις έως ότου αποκατασταθεί το πρόβλημα.
Από την πρώτη στιγμή, στο σημείο βρίσκεται ο εντεταλμένος του Περιφερειάρχη κ. Χρήστος Ευστρατίου, ο οποίος παρακολουθεί την αποκατάσταση της βλάβης από τον εργολάβο της Περιφέρειας, η οποία ανέλαβε την αποκατάσταση και τα έξοδα.
Κύριε/κυρία Νέμεσις,
1) το ότι παίρνετε πολύ περισσότερα απο 300 ευρώ προκύπτει απο τον σαρκασμό στο σχόλιο σας.
2) όχι, δεν είναι ανόμοια πράγματα. Είναι 2 χώρες της Ε.Ε. των οποίων τα αεροδρόμια είναι/γίνονται ιδιωτικά.
3) το βλέπετε λοιπόν πως η επιχείρηση που δίνει λιγότερα απο 300 ευρώ είναι η ελληνική;
4) Βρετανικό κράτος υπάρχει, και είναι όλα ιδιωτικοποιημένα. Και όταν πέφτει η τιμή του πετρελαίου, πέφτουν και οι τιμές στις χρεώσεις για τον καταναλωτή.
5) δηλαδή το πρόβλημα θα είναι πως δεν θα μπορεί να λειτουργήσει δεύτερο αεροδρόμιο στην Ρόδο; Δεν μπορεί αυτό που υπάρχει να εξυπηρετήσει την κίνηση και χρειαζόμαστε και δεύτερο;
6) αν θέλεις λοιπόν και εσύ μια κατσίκα, άσε τους ιδιώτες να διαχειριστούν τις επιχειρήσεις. Το κράτος είναι κακός διαχειριστής. Μπορεί η κατσίκα που θα πάρουμε να μην είναι τόσο παχιά, αλλά θα είναι για πάντα. Γιατί οι παχιές κατσίκες που χαρίστηκαν ψηφοθηρικά το 80′ και 90΄, ψόφησαν και δεν υπάρχουν άλλες.
7) έχεις δει τα στατιστικά στην κίνηση/ανάπτυξη/κέρδη του “Βενιζέλος”; Δείξε μου ένα κρατικό αεροδρόμιο που το συναγωνίζεται (σε ποσοστά). Δες της Ρόδου ή της Θεσ/νίκης. Και κάνε μια βόλτα στο “Βενιζέλος” που είναι 11 χρονών, και κάνε μετά μια βόλτα στο “Διαγόρας” στο καινούριο κτίριο που είναι 6 (ή 7;) χρονών.
Κύριε Στρατή, 1) πολύ θα ήθελα να μάθω απο πού προκύπτει ότι “παίρνω” πολύ περισσότερα από 300 ευρώ, 2) συγκρίνεις ανόμοια πράγματα (Ελλάδα με Βρετανία), 3) εργαζόμενοι σε γνωστή αλυσίδα super market στη Γαλλία αμοίβονται με 1200 ευρώ και στην Ελλάδα με 280, έχουν όμως προοπτική εξέλιξης!!! 4) θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ένα Κράτος υφίσταται όταν διαθέτει υποδομές. Όταν πουληθεί η ενέργεια, το νερό, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, η παιδεία, η υγεία, τότε Κράτος δεν υπάρχει, 5) η σύμβαση προβλέπει τη ΜΗ λειτουργία άλλου αεροδρομίου στο νησί και δίνει τη δυνατότητα στόν “ιδιώτη” (γερμανικό δημόσιο) να ενεργεί μονοπωλιακά, όπως ακριβώς συνέβη με το Βενιζέλος. Τέλος όσον αφορά τα οικονομικά μου, πρέπει να σου πω ότι δεν θέλω να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα αλλά θα ήθελα κι εγώ μία.
Εσύ λοιπόν που παίρνεις πολύ περισσότερα απο 300 ευρώ, έχεις πάει στο καινούριο κτίριο του αεροδρομίου στον πάνω όροφο όταν βρέχει; Όταν δεν βρέχει, έχεις πάει; Για πήγαινε να δεις…
Και να ξέρεις, ΔΕΝ υπάρχει ιδιωτική εταιρεία διαχειρίσεως αεροδρομίων που να δίνει 300 ευρώ μισθό. Αν υπάρχει, θα είναι ελληνική (γιατί οι Έλληνες είναι αυτοί που βγάζουν τα μάτια των Ελλήνων πρώτοι απο όλους).
Ρώτα τους εργαζόμενους στην Βρετανία, που τα μισά αεροδρόμια τους ανήκουν σε εταιρεία ισπανικών συμφερόντων, να σου πουν πόσα παίρνουν και τί προνόμια έχουν.
Για να έχουμε ήλιο όλο το χρόνο και νέες θέσεις εργασίας με 300 ευρώ.
ιδιωτικοποιησεις εδω και τωρα