Ειδική καμπάνια προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος της χώρας και των περιοχών που έχουν πληγεί από την πτώχευση του Thomas Cook ετοιμάζει ο ΕΟΤ.
Η νέα καμπάνια, αναμένεται να βγει στον «αέρα» στα μέσα Ιανουαρίου, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά. Όπως δήλωσε στη «δ» ο νέος γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, στο περιθώριο του συνεδρίου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων και Συγγραφέων Τουρισμού F.I.J.E.T. που διεξάγεται στη Ρόδο, η νέα αυτή καμπάνια θα δίνει έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του κάθε προορισμού. Στόχος είναι να αναδειχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ο πολυδιάστατος χαρακτήρας και το μεγάλο εύρος εμπειριών του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Αναλυτικότερα ο κ. Φραγκάκης δήλωσε τα εξής: «Η πτώχευση κάθε μεγάλου τουρ οπερέιτορ, είναι προφανές ότι θα επηρέαζε τον παγκόσμιο και κατά συνέπεια τον ελληνικό τουρισμό. Η Ελληνική Κυβέρνηση, από την πρώτη στιγμή στάθηκε δίπλα σε όσους επιχειρηματίες και εργαζόμενους δοκιμάστηκαν από την κατάρρευση του Thomas Cook και πήρε μέτρα για να ανακουφιστούν οι επιχειρήσεις.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε και αυτό για το οποίο προετοιμαζόμαστε, είναι να μη χάσουμε το μερίδιο αγοράς που κατείχε ο Thomas Cook στην Ελλάδα. Έχουμε λοιπόν ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο που αφορά μεταξύ άλλων και στη στοχευμένη προβολή στο εξωτερικό.
Ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, ετοιμάζει καμπάνια προβολής της Ελλάδας και των περιοχών που έχουν πληγεί-μεταξύ αυτών και η Ρόδος. Θα δοθεί έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του κάθε προορισμού, προκειμένου να αναδείξουμε το τουριστικό μας προϊόν στις παραδοσιακές και καλές αγορές μας. Αυτή η καμπάνια θα ξεκινήσει μέσα στον Ιανουάριο, νωρίτερα δηλαδή από κάθε άλλη φορά και ευελπιστούμε να λειτουργήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο προκειμένου να αναπληρωθούν οι όποιες απώλειες».
Σχετικά με τη φιλοσοφία που διέπει πλέον τον οργανισμό και τους ειδικούς στόχους, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι θα δοθεί έμφαση στην διαδικτυακή προβολή και στις συνεργασίες με τον ιδιωτικό τομέα. Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Ο ΕΟΤ έχει συσσωρευμένη εμπειρία στην προβολή και στο μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Αυτή την εμπειρία θα την αξιοποιήσουμε χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία με τη βοήθεια ανθρώπων που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο. Θα συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα και τις επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πολλά μπορούν και πρέπει να αλλάξουν στον τρόπο λειτουργίας του ΕΟΤ. Η ουσία όμως παραμένει η ίδια, δηλαδή πώς θα προβάλουμε αποτελεσματικότερα το ελληνικό τουριστικό προϊόν στο εξωτερικό στοχεύοντας στα ηλεκτρονικά μέσα τα οποία πλέον καταλαμβάνουν τη μερίδα του λέοντος στις κρατήσεις».
Ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ακόμα ότι ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ δεν είναι μεγάλος σε σύγκριση με τους προϋπολογισμούς αντίστοιχων οργανισμών στην Ευρώπη. Παρόλα αυτά, με τη χρηστή διαχείριση των διαθεσίμων και κυρίως με πλάνο και στρατηγική, μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι που θα τεθούν.
“Ακόμη δεν έχουμε στη διάθεσή μας τα νούμερα που θα μας αποκαλύπτουν με ακρίβεια πώς εξελίχθηκε η φετινή σεζόν σε ό,τι αφορά τις εισπράξεις και τις αφίξεις. Έχω γενικότερα την αίσθηση ότι τα πράγματα εξελίχθηκαν ικανοποιητικά, κυρίως αν αναλογιστούμε την πτώχευση της Thomas Cook. Βέβαια αυτό που έχει σημασία δεν είναι να δούμε πώς τα πήγαμε φέτος, αλλά πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα το 2020”.
https://www.dimokratiki.gr/22-10-2019/kampania-provolis-ton-periochon-poy-echoyn-pligei-apo-tin-katarreysi-toy-thomas-cook/
Σχολιασμός Άρθρου
Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
Σχολιασμός άρθρου
Υπενθύμιση:
Για την μερική αναπαραγωγή της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η χρήση του παρακάτω παρεχόμενου συνδέσμου παραπομπής προς το άρθρο της Δημοκρατικής.