Μια διαφορετική πρόταση που στοχεύει στην ανάδειξη περιοχών της Ελλάδας σε 12μηνους προορισμούς, μέσα από τη σύνδεση των επιχειρηματιών σε μία ποιοτική προσέγγιση παροχής τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων, αποτελεί το project «Plus tour», το οποίο υλοποιείται ήδη στη Ρόδο με τη στήριξη του Ελληνορωσικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.
Σύμφωνα με τον Αχιλλέα Τζίμα που είχε την ιδέα “θεμελίωσης” του Project και την υλοποίησή του, στο “Plus tour” συμμετέχουν περίπου 15 επιχειρηματίες από το νησί της Ρόδου, στοχεύοντας στην ανάδειξη της περιοχής σε 12μηνο ποιοτικό προορισμό με προσθετική αξία.
“Στο νησί της Ρόδου – σημείωσε ο κ. Τζίμας – αξιοποιούνται τα στοιχεία Κολοσσός, αρχαία, κοιλάδα Πεταλούδων, σταυρός Φιλερήμου (σύμβολο χριστιανισμου και Ιπποτών) το Ελάφι Dama Dama και το λουλούδι ιβίσκος, που χρησιμοποιήθηκαν μεμονωμένα σε διάφορες περιόδους, όχι όμως ως συνολική παρουσίαση (όπως γίνεται μέσα από το project) για την τουριστική προβολή του νησιού”.
Η λογική του project – όπως είπε ο κ. Τζίμας στη διάρκεια της παρουσίασής του στην 32η Philoxenia στη Θεσσαλονίκη – είναι ότι κάθε περιοχή – προορισμός πρέπει να αξιοποιήσει κάτι το καινούριο, το καινοτόμο, το εξειδικευμένο, το ποιοτικό, το πιστοποιημένο.
Το “Plus tour” επικεντρώνεται σε διάφορες μορφές τουρισμού, μεταξύ των οποίων οι MICE, Sports, Religion, Culture, Gastronomy τόνισε ο κ. Τζίμας και απηύθυνε πρόσκληση στους ενδιαφερόμενους τουριστικούς φορείς να γνωρίσουν το project ούτως ώστε να δώσουν προστιθέμενη αξία στον προορισμό που ενδιαφέρονται.
enikonomia.gr